العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 27-04-2015, 04:53 PM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold
افتراضي رد: انهردة حجزت النيو لوجان الحمدالله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELKHOLY22 مشاهدة المشاركة

معلش بالنسبه للتقسيط تبع كونتاكت كار هل 20% دي اقل نسبه ولا في اقل وهل انتا اللي بتختار شركه التامين ولو ينفع تحكي عملت ايه و ليه اختارت كونتاكت كار بالذات
معلش لو هطول عليك
لا ولا يهمك طول براحتك ... اولا اسف على التاخير فى الرد بس غصب عنى من ضغط الشغل ومش بفتح كتير
تقسيط كونتاكت هو 9.6 % سنويا ودى اقل نسبة وفية اكتر هما عندهم 4 برامج تقريبا
بالنسبة للتامين النظام الاقتصادى اللى انا علية لازم تامن على العربية ومش بيجبروك انك تختار شركة بعينها وفى نظام تانى ممكن مش تامن وهتدفع زيادة فى القسط من 100 الى 150 جنية بس انا شايف التامين افضل
انا اختارتها بالصدفة لانى كنت بحجز العربية من التوكيل وعرفت انهم بيقسطوا مع كونتاكت وبصراحة عشان اجراءات الاستعلام اسهل وكده من البنوك
تقبل تحياتى