العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 29-05-2011, 02:47 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled.DNA مشاهدة المشاركة

طيب الانترا 2010 2011
خليجي هاي لاين فتحة سقف وكاملة عاملة 10000
كم تساوي
وفابريكة جوه وبره كالزيرو تماماً
2010=95
2011=100000

قديم 30-05-2011, 03:03 AM
khaled.DNA khaled.DNA غير متواجد حالياً

khaled.DNA is on a distinguished road

انا عاجز عن شكر حضرتك فيما قدمت لي من معلومات عن اسعار السيارت اللي طلبتها اللي بالفعل بتساعدني كتير دلوقتي وانا باخد قرارا الشراء وانا حقيقي بعتبر حضرتك ولي الشرف المتمن والمستشار اللي مش هشتري عربية قبل الرجوع اليه

ارجومن حضرتك فضلا لو تكرمت ترسلي رقم موبيلك او ترن عليا او ترسل لي رسالة وتسمحلي اخد من وقت حضرتك دقيقة في التليفون قبل الشرا اعرض على حضرتك الاحالة اللي معروضة عليا واخد من حضرتك المشورة في السعر قبل اخذ القرار النهائي

خالد
0180801303
وشكرا على مجهودك وجزاك الله عني خيرا
قديم 30-05-2011, 12:44 PM
elhamshare elhamshare غير متواجد حالياً

elhamshare is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
د.تامر
انا محتار فى شراء اول سيارة لى (ومعنديش الخبره فى انواع السيارات وايهم افضل فى الصيانة واستهلاك البنزين وقطع الغيار) وخصوصاً ان المبلغ اللى معايا مش كبير ... انا معايا حوالى 25 ألف. ناس بتقولى هات مازدا 323 وناس تقولى هات ريجاتا وناس تقولى خليك 128 هتوضبها بالمبلغ وتخليها جامده وناس بتقولى ممكن بالمبلغ ده تجيب هيونداى اكسل هاتش باك احسن من كل اللى فات لان موديلها احدث .
انا اسف طولت عليك بس انا محتار وكل شوية ناس تقولى كلام وانا محتار
فقولت مفيش غير حضرتك اللى هتقولى الخبر اليقين.
فبرجاء المساعدة والافادة ... وشكراً لحضرتك
واسف للاطالة
قديم 30-05-2011, 12:50 PM

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elhamshare مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
د.تامر
انا محتار فى شراء اول سيارة لى (ومعنديش الخبره فى انواع السيارات وايهم افضل فى الصيانة واستهلاك البنزين وقطع الغيار) وخصوصاً ان المبلغ اللى معايا مش كبير ... انا معايا حوالى 25 ألف. ناس بتقولى هات مازدا 323 وناس تقولى هات ريجاتا وناس تقولى خليك 128 هتوضبها بالمبلغ وتخليها جامده وناس بتقولى ممكن بالمبلغ ده تجيب هيونداى اكسل هاتش باك احسن من كل اللى فات لان موديلها احدث .
انا اسف طولت عليك بس انا محتار وكل شوية ناس تقولى كلام وانا محتار
فقولت مفيش غير حضرتك اللى هتقولى الخبر اليقين.
فبرجاء المساعدة والافادة ... وشكراً لحضرتك
واسف للاطالة
ال128 مرفوض لأنها سيارة سيئة وكثيرة الأعطال وثباتها ضائع
المازدا 323 جيدة لكن قديمة كذلك الريجاتا لو تلاقى سوزوكى سويفت أو إكسيل بهذا المبلغ يبقى أفضل إختيار

قديم 30-05-2011, 12:52 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled.DNA مشاهدة المشاركة

انا عاجز عن شكر حضرتك فيما قدمت لي من معلومات عن اسعار السيارت اللي طلبتها اللي بالفعل بتساعدني كتير دلوقتي وانا باخد قرارا الشراء وانا حقيقي بعتبر حضرتك ولي الشرف المتمن والمستشار اللي مش هشتري عربية قبل الرجوع اليه

ارجومن حضرتك فضلا لو تكرمت ترسلي رقم موبيلك او ترن عليا او ترسل لي رسالة وتسمحلي اخد من وقت حضرتك دقيقة في التليفون قبل الشرا اعرض على حضرتك الاحالة اللي معروضة عليا واخد من حضرتك المشورة في السعر قبل اخذ القرار النهائي

خالد
0180801303
وشكرا على مجهودك وجزاك الله عني خيرا
أى خدمة وطلبك مجاب

موضوع مغلق