العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديلات رفع الاداء

تعديلات رفع الاداء car performance tuning - قسم خاص بتعديلات رفع أداء السيارة من محرك وأجهزة تعليق وفرامل الخ ...

قديم 08-03-2010, 10:12 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طرق تظبيط الفيات 128 والتعديل فيها حصريااااا

تسلم ايدك يا سيد المعلمين موضوع جامد
قديم 25-03-2010, 07:39 PM
الصورة الرمزية F170
F170 F170 غير متواجد حالياً

F170 will become famous soon enoughF170 will become famous soon enough

الله ينور عليك موضوع جميل جدا .... انا عمري ما حنسى عزيزه حبيبتي الغاليه الفايتر 128 ههههههه
انا معايا الحمد لله دلوقت ايكسيل هاتش بس من حين لأخر بحن للفايتر القديمه بتاعت والدي
قديم 27-03-2010, 10:26 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

الحمد لله أنا لا أشكو من شئ فى الفيات 128 حتى الان لكن سؤال ياريت تقولو لنا سعر المواتير دى ياخونا والتكييف معاها
قديم 29-03-2010, 09:40 AM
ahmed55mida ahmed55mida غير متواجد حالياً

ahmed55mida is on a distinguished road

ياجماعة الكلام دة جميل وزى الفل بس فى مشكلة لية الصور مش ظاهرة اكيد بالصور الموضوع يختلف
قديم 01-04-2010, 12:56 AM
yaidi ahmed yaidi ahmed غير متواجد حالياً

yaidi ahmed is on a distinguished road

والله انت كلامك جمييل جدا جدا جدا وحببتنى فى ال128 بس انا عايز اسالك كام سؤال كده انا معايا عشرين الف جنيه فانت تنصحنى بى انهى موديل لل 128 اركبه وى ياترى التظبيتات الميكانيكيه الى انت قولت عاليها زى تقويه العربيه علشان الموتور دى تتكلف كام وياريت لو نتكلم مع بعض ده الايميل بيتاعى koko.pooh@hotmail.com ياريت تسجلنى علشان نتكلم

الكلمات الدليلية
تعديل سيارات