العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات

مقارنات لمساعدة الأعضاء فى المفاضلة بين الأنواع المختلفة من السيارات

قديم 21-04-2012, 06:51 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل 10 الاف الفرق فى السعر بين الافيو واللانوس والفيرنا تستحقهم ام لا

نصيحه لوجه الله بلاش الافيو خالص وخساره فيها فلوسها مش ال 10 الفرق ودي عن تجربه
اما بالنسبه لللانوس انا بسمع ولست علي يقين ان من اول ما بقت شيفروليه وفيها مشاكل وفي منها شكاوي
يبقي الاختيار اللي باقي الفيرنا وانا اؤيد هذا الاختيار
قديم 21-04-2012, 08:01 PM
f3_byd f3_byd غير متواجد حالياً

f3_byd is just really nicef3_byd is just really nicef3_byd is just really nicef3_byd is just really nicef3_byd is just really nice
افتراضي رد: هل 10 الاف الفرق فى السعر بين الافيو واللانوس والفيرنا تستحقهم ام لا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy01011 مشاهدة المشاركة

بص انا موش هفيدك اوي في المقارنة دي لاكن هديلك نصيحة بما انك جايب عربية كمشروع تاكسي
اي واحد و بما فيهم حضرتك لو حبيت توقف تاكسي و قدامك اكتر من تاكسي و كلهم جداد هتختار اية؟ هقولك 90% من الناس بتحب تركب العربية اللي تكون واسعة من جوة و خصوصا ان نسبة كبيرة من شعبنا الحبيب من الوزن التقيل غير ان اغلب اللي بيركبوا تاكسي بيبقوا شاريين حاجات و بيحبوا بردوا يركبوا عربية واسعة من جوة . اعتقد اللي واكلة الجو دلوقت كتاكسي هي البي واي دي اف 3 .
بالنسبة للمقارنة اعتقد افضلهم كتاكسي هي اللانوس اوسع و اعلي من الفيرنا و نفس ماتور الافيو بس قطع غيار و صيانة ارخص.
كنت داخل اقول نفس الكلام ده سبحان الله..........توارد خواطر
قديم 21-04-2012, 08:46 PM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramy01011 مشاهدة المشاركة

بص انا موش هفيدك اوي في المقارنة دي لاكن هديلك نصيحة بما انك جايب عربية كمشروع تاكسي
اي واحد و بما فيهم حضرتك لو حبيت توقف تاكسي و قدامك اكتر من تاكسي و كلهم جداد هتختار اية؟ هقولك 90% من الناس بتحب تركب العربية اللي تكون واسعة من جوة و خصوصا ان نسبة كبيرة من شعبنا الحبيب من الوزن التقيل غير ان اغلب اللي بيركبوا تاكسي بيبقوا شاريين حاجات و بيحبوا بردوا يركبوا عربية واسعة من جوة . اعتقد اللي واكلة الجو دلوقت كتاكسي هي البي واي دي اف 3 .
بالنسبة للمقارنة اعتقد افضلهم كتاكسي هي اللانوس اوسع و اعلي من الفيرنا و نفس ماتور الافيو بس قطع غيار و صيانة ارخص.
هو حضرتك ماسك الدعاية بتاعة BYD
بيتهيئلى حضرتك عايز تفنع الناس بعربية . ملهاش وجود فى السوق المصرى
حضرتك اقف فى الشباك وعد كام عربية فيرنا او لانوس ( دايو او شوفروليه )
وعد كام عربية Byd دا اذا عدت عليك

--------------------------
انا اسف للمداخلة بس انا مبحبش طريقة الاقناع بالشكل ده
قديم 21-04-2012, 08:58 PM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute

بسم الله الرحمن الرحيم
==============
خلى المعيار عن حضرتك يبقى تواجد العربية فى السوق
يعنى العربية الى هتلاقيها شغالة وخدماتها كويسة وقطع غيارها متوفره
اكيد هيبقى الاقبال عليها اكثر وبالذات فى التاكسى

المهم تبعد عن الافيو . عيوبها كتير ومتنفعش تاكسى فى مكان زى المنصورة
والشوارع بتاعتها
قديم 21-04-2012, 10:37 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

اللانوس قطع غيارها ارخص و متوافره بكثره جديد و استعمال
اسأل عن طقم الابواب استعمال للانوس بكام و الفيرنا بكام و انت تعرف قصدي
لما تشوف الفرق الشاسع في السعر لصالح اللانوس
خليك في اللانوس افضل

حـازم خـضـر