العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 01-09-2012, 01:16 AM
momo2003 momo2003 غير متواجد حالياً

momo2003 will become famous soon enough
افتراضي رد: وصول دفعة من جميع موديلات بريليانس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Rudy Dody مشاهدة المشاركة

طيب هو حضرتك عندك بريليانس يعنى؟؟
طيب ممكن حضرتك تقولنا عيوبها ومميزاتها بمنتهى الامانة
ولو ممكن حضرتك تكتب نمرة التوكيل يبقى ميرسى لحضرتك جدا
انا معايا FSV عاملة 20 الف والخمد لله العربية جميلة جدا و مميزاتها الثبات الرائع الفرامل الممتازة ...صالون واسع .....شنطة كبيرة....مظهر شيك....شخصية مستقلة وليست كوبي من سيارة اخرى عيوبها عدم الانتشار مما يجعل الوكيل متحكم في اسعر قطع الغيار....وبالنسبة للاداء العفشة ناشفة نوعا ما لانها رياضية ....بالنسبة للوكيل حضرتك حتلاقي في الرابط ده كل الفروع

http://www.bag-eg.com/ContactUs.aspx
قديم 01-09-2012, 07:33 PM
Rudy Dody Rudy Dody غير متواجد حالياً

Rudy Dody is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momo2003 مشاهدة المشاركة

انا معايا FSV عاملة 20 الف والخمد لله العربية جميلة جدا و مميزاتها الثبات الرائع الفرامل الممتازة ...صالون واسع .....شنطة كبيرة....مظهر شيك....شخصية مستقلة وليست كوبي من سيارة اخرى عيوبها عدم الانتشار مما يجعل الوكيل متحكم في اسعر قطع الغيار....وبالنسبة للاداء العفشة ناشفة نوعا ما لانها رياضية ....بالنسبة للوكيل حضرتك حتلاقي في الرابط ده كل الفروع

ميرسى جدا لحضرتك على الاهتمام والرد
قديم 21-10-2012, 12:15 PM
embaby embaby غير متواجد حالياً

embaby is on a distinguished road
للاهمية رد: وصول دفعة من جميع موديلات بريليانس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momo2003 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم استاذ momo2003 .... انا اسف مش عارف الاسم

انا ناوي احجز ال FSV اليومين دول لانها دخلت دماغي قوي خصوصا لما شوفتها في المعرض وركبتها حسيت انها لا تمت بصلة للصيني المتعارف عليه في مصر ..
ومحتاج مساعدتك جدا
اولا اسعار قطع الغيار فعلا غالية جدا لدرجة مبالغ فيها ولا الفرق مش كبير قوي بينها وبين مثيلاتها
ثانيا عايز اعرف تكلفة صيانات ال 1000 وال 5000 وال 10000 وهكذا ... هل تكلفة عالية جدا ولا معقولة.
بالله عليك ساعدني اني اخد القرار النهائي لاني بقالي شهور محتار في العربيات من الفيرنا للانوس لل M11 اسبيرانزا وال FSV بس دلوقت انا رسيت على ال FSV ومحتاج اللي يشجعني لان في ناس كتير بتخوفني من اسعار قطع الغيار والصيانات.
قديم 29-10-2012, 07:24 PM
momo2003 momo2003 غير متواجد حالياً

momo2003 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة embaby مشاهدة المشاركة

السلام عليكم استاذ momo2003 .... انا اسف مش عارف الاسم

انا ناوي احجز ال FSV اليومين دول لانها دخلت دماغي قوي خصوصا لما شوفتها في المعرض وركبتها حسيت انها لا تمت بصلة للصيني المتعارف عليه في مصر ..
ومحتاج مساعدتك جدا
اولا اسعار قطع الغيار فعلا غالية جدا لدرجة مبالغ فيها ولا الفرق مش كبير قوي بينها وبين مثيلاتها
ثانيا عايز اعرف تكلفة صيانات ال 1000 وال 5000 وال 10000 وهكذا ... هل تكلفة عالية جدا ولا معقولة.
بالله عليك ساعدني اني اخد القرار النهائي لاني بقالي شهور محتار في العربيات من الفيرنا للانوس لل M11 اسبيرانزا وال FSV بس دلوقت انا رسيت على ال FSV ومحتاج اللي يشجعني لان في ناس كتير بتخوفني من اسعار قطع الغيار والصيانات.

اسف على التأخير في الرد
بالنسبة لأسعار قطع الغيار فهي غالية في التوكيل و لكنها معمرة و لكن بالنسبة لمثيلاتها لا تعتبرلا غالية و لكن مع احترامي لكلمة مثيلاتها فمثيلاتها ليست الفيرنا ولا اللانوس ولا ام11 فهي لا تقارن بهذه الانواع وانا الحمد لله لم احتاج لاي قطع غيار حتى الان و للعلم فقطع الغيار موجودة خارج التوكيل بأسعار معقولة

بالنسبة لاسعار الصيانات فاسعار الصيانات 1000 و 10 الاف و 20 الف هي من 300 الى 450 جنيه شاملة المصنعيات وضريبة المبيعات واي استفسار اخر تحت امرك
اخوك مؤمن
قديم 31-10-2012, 08:27 AM
الصورة الرمزية abo-salama
abo-salama abo-salama غير متواجد حالياً

abo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud ofabo-salama has much to be proud of

عندى احساس انا العربية دى هتبتدى نجمها يقل مش عارف ليه