العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 11-12-2011, 02:20 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: قســـــم استـــفسارات الاعضـــــاء لمــــــصر مــــــوتورز للــــتعويضات قـــناة الــسويس للـــتامين

بقولك يا استاذ عمرو ايه رئيك في مركز ابو رواش اللي تابعه ليه قناة السويس للتامين علشان انا عايز اروح اعمل العربية فيه بس مقلق انهم ممكن ميعملوش العربية زي التوكيل وقلقي الاكبر انهم ممكن ميركبوش الحاجه الاصلي لعربيتي في المركز

تنصح اخوك بأيه اعملها في التوكيل اوتحمل 10% ولا اعملها في المركز واطمن
قديم 11-12-2011, 05:00 AM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: قســـــم استـــفسارات الاعضـــــاء لمــــــصر مــــــوتورز للــــتعويضات قـــناة الــسويس للـــتامين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

بقولك يا استاذ عمرو ايه رئيك في مركز ابو رواش اللي تابعه ليه قناة السويس للتامين علشان انا عايز اروح اعمل العربية فيه بس مقلق انهم ممكن ميعملوش العربية زي التوكيل وقلقي الاكبر انهم ممكن ميركبوش الحاجه الاصلي لعربيتي في المركز

تنصح اخوك بأيه اعملها في التوكيل اوتحمل 10% ولا اعملها في المركز واطمن
السلام عليكم corsair باشا

المركز ممتاز يا استاذى على مساحة 8000 م و معد باحدث الاجهزه لانة معتمد كيا و بالنسبة لقطع الغيار فهى اصلى لسبب بسيط ان المركز بياخد من التوكيل على شان نسبة الخصم فا من مصلحة المركز انة يديك قطع اصلى بس لو عربيتك BMW & Marsedes انصحك بالتوكيل ان حضرتك عارف نظام الكوته من التوكيل
لكن حتة المصناعية ما تخفش منها حضرتك لما تروح هاتسلم العربية لاستاذ حماده فضة مدير المركز كلمنى و على شان تطمن اسالة هايقولك على نظام قطع الغيار اى ملاحظه بتتعمل ما بيتاخروش
و انا معاك يا باشا اخدمك بعنيا كلمنى بس لما تنوى تعمل السياره
وفر على نفسك على شان نسبة استهلاك قطع الغيار فى المركز 3% فقط ماعدا الكاوتش و البطارية 15%

عمرو احمد
01003388954
قديم 12-12-2011, 06:24 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

السلام عليكم ورحمة الله وبركانه

اهتم كثيرا بخدمه التعويض للحصول على اعلى استفاده لاعضاء مصر موتورز اتمنى مشاركه كل عضو تعرض لمشكله وانا هاعمل الى عليا واساعده لان الخدمه اهم من بيع الوثيقة اتكلم بصراحه و قول الى فى نفسك سواء وحش او حلو

منتظر ردودكم المميزه

عمرو احمد
01003388954
قديم 14-12-2011, 09:35 AM
evram evram غير متواجد حالياً

evram has a spectacular aura aboutevram has a spectacular aura about
افتراضي ساعدوني في تامين عربيتي

انا عندي عربية اسبرانزا a516 و كنت مامن مع شركة قناة السويس و شركة تعامل وحش اوي و بيدوخو الواحد علي مياخد منهم اي قرش و قرف المهم انا روحت البنك و ادوني ورقة و قالولي دي الشركات الي تبعهم و الي لازم ائمن تبع واحدة منهم و الشركات هي الشرق للتامين مصر للتامين alg المهندس للتامين و كمان المجموعة العربية المصرية للتامين و بيت التامين المصري السعودي و اليانز مصر الدلتا للتامين المصرية للتامين التكافلي رويال للتامين اسكان للتامين و قناة السويس للتامين دي الشركات الي تابعة للبنك و المفروض اني هامن مع واحدة منهم ملحوظة قناة السويس هي الي رفضت التجديد لان انا كنت عملت حادسة و قالولي انت كدة بلاك ليست و مش هنامن ليك تاني دة كمان السبب الي خلاني ابعد دة غير الدوخة علي الفلوس ياريت ياجماعة بعد ازنكم ترتبولي الشركات من الاحسن من حيس السعر و المعاملة و كل حاجة و مستني ردكم بسرعة دي اول مرة اكتب هنا موضوع و مستني الافادة منكم دة اول مرة اكتب في القسم دة
قديم 14-12-2011, 10:38 AM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ساعدوني في تامين عربيتي

متابع للاهتمام