العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام

منتدى الصيانة العام أى مشكلة فنية تواجهك ضعها هنا

قديم 19-05-2010, 02:30 AM
mahmoud desouky mahmoud desouky غير متواجد حالياً

mahmoud desouky will become famous soon enoughmahmoud desouky will become famous soon enough
افتراضي رد: ازاي تكشف الردار موضوع مهم لكل المصرين

ربنا يستر طريقنا
قديم 19-05-2010, 05:40 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

حكاية موبيل النوكيا ديه اشاااااعة
قديم 19-05-2010, 09:58 AM
corsair
Guest

[quote=خالدخليفة;184169]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ياحرام ايه يا عم خالد انتا موعود ولا ايه يا عم الحج مكنتش اتكلمت مع الامين ده كنت غنتله بلدي طنطا وانا احب اعيش اونطه بس اظاهر ان الامين ده مش من طنطا لانه مخدش منك ال 400 جنيه دول بس لو كنت قولتلي بس كنت لاحقتك لان امن طنطا كله تحت سلطة خالي وابن خالي هناك بس بعد ايه ما انتا اتسحبت منك واللي كان كان بس انتا كتبلك ايه في الوصل سير عكس اتجاه ولا ايه
[/
quote]
طبعا عكس اومال 1250 جنيه دى للحزام؟؟؟؟؟؟؟
[

انتا كدا لبست في الحيط وانسي انك هتعرف تعمل حاجه الا انك تنزل ال 250 جنيه دول ويبقوا 1000 جنيه بس مش قولتلك حالف انتا انك متخرجش من بيتك الا وانتا مسحوبه منك الرخص اقولك البس طاقية الاخفه ونتا ماشي وريح دماغك
قديم 19-05-2010, 10:01 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

والله حكاية الجرى ورا الميكروباس دى مش دايما مضمونة ممكن سواق متغاظ من صاحب العربية او سواق مجرم متفرقش معاه نفسه يلبس صاحب العربية فى الحيط احوالهم كتير وانا شخصيا كنت بعمل كده الاول ولقيت نفسى بتمسك انا وهما

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه

اه يا عم خالد ده انا خص هموت من الضحك حرام عليك كفايا نحست سواقيين الميكروباصات اللي عمرهم ما اتخدو مخالفه كسر السرعه انا هدي اوصافك لكل سواقين الميكروباصات الللي هيشوفك ماشي وراه يروقك ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه
قديم 20-05-2010, 01:06 AM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

انتهى تم غلق الموضوع من قبل الادارة العامة للمرور المصرى لما يحتويه على معلومات تخص الامن العامptmnlo123per169 وهذا بعد التقرير الممتازة الذى قدمة النقيب كروزير عن معظم اعضاء المنتدى بخصوص علمهم لاماكن الردار وكيفيه الهروب ومن اهم الشخصيات التى تم التبليغ عنها الاستاذ خالد خليفة لما ابده من معلومات خطيرة ...ptmnlo123per1115 وتم اصدار قرار اول تحديد اقامة الاستاذ خالد خليفة ورصد تحركاته. لما فيه من خطورة على الشارع المصرى . قرار ثانى غلق الموضوع ..هههههههههههههه ربنا مايوريكم حاجة وحشة ....:260309~1 46: وقد تم التحفظ على عربيه الكشرى ... وتم تحويل ملكيتها للنقيب اول كروزير مكفائة على نجاحة فى العمليه..... كان معاكم محرر الاخبار عن جريدة فى رغيف فول وعايز جبنة .....

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

اكبر موقع شامل للقنوات المتاح مشاهدتها على النت
روائع الاذاعة الجزء الثانى..!!!!!
روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
.ما اروع ان تشد الرحال الى المسجد الحرام.
أستغفر الله ...أستغفر الله...أستغفر الله.
http://hatemfarid.com/trail
وداعا..اللهم ارزقنى لقائه فى جناتك..