العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 17-05-2011, 12:06 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: دراسة بتثت ان الستات احسن من الرجالة فى السواقة

الستات أعصابهم بتفلت بسرعة

قديم 17-05-2011, 12:12 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم مشاهدة المشاركة

هناك دراسة تؤكد التأثير السلبي للباذنجان المخلل على قدرة المحرك الأيسر للطائرة البوينج 666 ثلاث ستات. وأضح الخبير الاستراتيجي في شئون اللاجئين المحليين في كهوف البيجامين أن زراعة البطيخ فوق قمة جبال مستنقعات الوحل الفني تؤثر بشدة على مستوى إضاءة الفلاش في الكامير 5 ميجا برسل، وأن الأمر برمته يستدعي تدخل من مجلس الأمن.
نرجو الاهتمام من الأعضاء ومناقشة المشكلة بشيء من الشفافية والوضوح، وبلاش تحيز.
مصدر خاص
من المتوقع أن يصدر مجلس الأمن خلال ساعات قليلة قرار بمنع زراعة الباذنجان لما له أضرارا بالغة على الطائرات البوينج666
ومن يخلف القرار سوف يضرب بالجزمة الأَمْرِيكَانّى

ماهو ده النظام العالمى الجديد

قديم 17-05-2011, 12:26 AM
الصورة الرمزية M.voka
M.voka M.voka غير متواجد حالياً
من انا؟: Muslim
التخصص العملى: Studied at Faculty of Commerce Ain Shams University
هواياتي: Computing..books..kinds of music

M.voka is a name known to allM.voka is a name known to allM.voka is a name known to allM.voka is a name known to allM.voka is a name known to allM.voka is a name known to all

عادى احنا شغلين بالنا ليه ده يعرف يسوق ولا دى احنا الاتنين بنبقى على طريق واحد وهو ماشى وممكن واحد ماشى بيتعلم قدام واحد استاذ يعنى الطريق بيشيل ده وده وانا عن نفسى بجد وانا راجل اهو شفت بنت بتسوق احسن منى انا شخصيا وفى برضو بنات ممكت تخلينى اتمنى انى انزل من العربية واروح اسوق عندها علشان امشى عادى........ دراسة مش عارف مصادرها

If you can deceive some people some times
not can deceive all people all time
قديم 17-05-2011, 11:01 AM
tifa_1979 tifa_1979 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Export Logistics supervisor
هواياتي: كرة القدم

tifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to beholdtifa_1979 is a splendid one to behold

اكيد الستات شاطرين فى السواقة بس مش سواقة السيارات
ممكن تكون سواقة عربيات الاطفال وشاطرين فى سواقة الهبل على الشيطانه
اكيد الدراسة ديه مش فى مصر ولو مش مصدق انزل بنفسك وشوف بيزهق سواء كنت امامه باليل بتكون منور النور العالى او خلفه علشان الملل فى الطريق او جانبه علشان كل شوى ترمى عليك
قديم 17-05-2011, 11:19 AM
noura_taman noura_taman غير متواجد حالياً
من انا؟: أم مصرية
التخصص العملى: ليسانس أداب

noura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond reputenoura_taman has a reputation beyond repute
Talking رد: دراسة بتثت ان الستات احسن من الرجالة فى السواقة

اه احنا اساتذة في سواقة الهبل بس ده من اللي بنشوفه وبعدين لو الست ما بتعرفشي تسوق حضراتكم ميييين هاااا ميييييييين هايودي العيال النادي ويجيبهوم من النادي سيبكوا من دي يعني انتوا عايزين الست يبقة مقر رفع الضغط المركز بتاعها في البيت بس لأ لازم يتوزع الضغط في جميع أنحاء البلاد وده بناءاً على رأي المجلس الأعلى للقوات المسلحة اننا كأبناء للوطن لازم نعمل كنسيج واحد وإلا سنرد بيد من حديد ولا ايه