العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 21-07-2010, 06:31 PM
الصورة الرمزية mustafa mahmoud
mustafa mahmoud mustafa mahmoud غير متواجد حالياً
من انا؟: مجنون دريفت
التخصص العملى: طالب بكلية هندسة
هواياتي: رياضة السيارات

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about
افتراضي ارجو المساعدة فى تعديل فولكس بيتل (الخنفسة)

انا معايا فولكس بيتل (الخنفسة) موديل 73
عايز اعدل فيها ياريت لو حد يقولى اعمل ايه بالظبط و فين و التكلفة كام و ياريت صورة تكون زى نفس الشغل و على فكرة هى لونها سكرى و فيها طقم صوت

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 24-07-2010 الساعة 07:30 PM
قديم 24-07-2010, 07:18 PM

mustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura aboutmustafa mahmoud has a spectacular aura about
افتراضي رد: ارجو المساعدة

شكرا للمنتدى العظيم ده و شكرا للاعضاء كلها على المساعدة
قديم 24-07-2010, 07:29 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

يا باشا من غير تريقة بس موضوعك بالظبط عامل زى النكته بتاعة اللى بيقوف تاكسى يقولة تودينى فين وتاخد كام فقالة انزل هنا وات اللى فى جيبك

اولاً عنوان الموضوعات زى ارجو المساعدة وسؤال لوسمحتو الى اخرة ديه مش صح خالص لانها مبتعرفش اللى بيتصفح الموضوع فيه ايه ولازم تخش علشان تعرف صاحب الموضوع طالب ايه غير لما تبقى كاتب ارجو المساعدة فى تعديل فولكس بيتلز كان هيبقى اوضح وهيجذب ناس اكتر

تانى حاجة انت بتسأل على تكاليف تعديلات محناش عرفينها اصلا ولا انت محددها يعنى عايز تعمل فى العربيه حاجة وخلاص ايه هيا مش عارف واحنا مطلوب نقولك تعمل ايه وفين وبكام كمان ده فيه مليون حاجة ممكن تتعمل فى البيتلز او اى عربيه عامة وتختلف حسب مزاجك انت وميزانيتك

متزعلش منى يا مصطفى باشا اذا كان كلامى حاد شوية بس انا كمان بتدايق لما عضو يخش المنتدى وميلاقيش رد لاستفسارة او موضوعة بس انت كمان لازم تسأل السؤال المناسب علشان تلاقى الرد المناسب

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 25-07-2010, 01:09 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

يا باشا من غير تريقة بس موضوعك بالظبط عامل زى النكته بتاعة اللى بيقوف تاكسى يقولة تودينى فين وتاخد كام فقالة انزل هنا وات اللى فى جيبك

اولاً عنوان الموضوعات زى ارجو المساعدة وسؤال لوسمحتو الى اخرة ديه مش صح خالص لانها مبتعرفش اللى بيتصفح الموضوع فيه ايه ولازم تخش علشان تعرف صاحب الموضوع طالب ايه غير لما تبقى كاتب ارجو المساعدة فى تعديل فولكس بيتلز كان هيبقى اوضح وهيجذب ناس اكتر

تانى حاجة انت بتسأل على تكاليف تعديلات محناش عرفينها اصلا ولا انت محددها يعنى عايز تعمل فى العربيه حاجة وخلاص ايه هيا مش عارف واحنا مطلوب نقولك تعمل ايه وفين وبكام كمان ده فيه مليون حاجة ممكن تتعمل فى البيتلز او اى عربيه عامة وتختلف حسب مزاجك انت وميزانيتك

متزعلش منى يا مصطفى باشا اذا كان كلامى حاد شوية بس انا كمان بتدايق لما عضو يخش المنتدى وميلاقيش رد لاستفسارة او موضوعة بس انت كمان لازم تسأل السؤال المناسب علشان تلاقى الرد المناسب
شكرا يا باشا على شرح سوء الفهم منى و معلش انا يعنى انا لسة جديد فى حوار التعديل ده و انا لسة مبتدى بعربيتى ارجنتا و صحابى عجبهم الشغل الى فيها فبسأل ليهم عشان كلهم معاهم بيتلز فكلو هيعمل شغل واحد و الميزانية مفتوحة عشان العربية تبقى حلو و بعدين الى بيعد فى عربيتو بيكون لى هو و احنا كدة مش عشان نكسب منها و نبيعها
قديم 25-07-2010, 01:43 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو المساعدة فى تعديل فولكس بيتل (الخنفسة)

هو كبداية هتركب سبويلر وهترش العربية لونين.
موتور العربية ممكن تسيبه أو تسقط واحد أقوى بس معرفش أيه المناسب لبيتل.
هتجنط العربية جنط مقاسه كويس وشكله حلو.
مع صب بايونيير وعدة صوت كويسة وتبقى كده عربية جامدة موت.
من الأخر فاكر فيلم herbie fully loaded ده دليلك لتعديل البيتل.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.