العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس > باسات PASSAT

قديم 15-07-2008, 04:43 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقييم بسات 99

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_3eshoo مشاهدة المشاركة

يا شباب ربنا يخليكوا متشكر على الردود الحلوة
بس بالامانه انا مهمل في الصيانه جدا
و بتعامل مع ميكانيكي في جسر السويس اسمه محمد سمير
امين و محترم و دكتور فعلا في الفولكس زي التوكيل بالظبط
أمممممم ،،

بينه هوا ده اللي قصدي عليه

ده ورا حديقة بدر اللي في آخر جسر السويس ؟ ؟؟

اول شارع الأربعين ،،

غريب جدا

ناس تقول عليه نصاب و حمار

و ناس تقول عليه اخصائي الفولكس

:w6w2 00504112236376d

قديم 15-07-2008, 08:07 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

عمر الناس ما اتفقت علي حد
السوق هو الفيصل
عدد الزبائن و بقاله كام سنة شغال

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 15-07-2008, 07:43 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

اهلا بيك يا دكتور ........ تقييم رائع للسيارة اكثر من رائعة ربنا يباركلك فيها بس برضو لازم تهتم بالصيانة اكتر من كده

وخاصة ان كل كل حاجة فيها بتحتاج كتيبة جنود زى حضرتك ما قولت

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 15-07-2008, 11:31 PM
الصورة الرمزية dr_3eshoo
dr_3eshoo dr_3eshoo غير متواجد حالياً

dr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond reputedr_3eshoo has a reputation beyond repute

الفكره ان انا مش فاضيلها مابين المزاكره و السفر لدمياط و الجامعه و الدروس
بس كون انها مستحملاني خلاص مافيش مشاكل بس خدوا بالكم ان الحاجه نوت تبوظ لازم تتغير ماشنفعش فيها تصليح و لا اخترعات علشان كده مش بعمل صيانه لان الصيانه هاتكلف اكتر ما انك تغير الحاجه دي و تريح دماغك
كمان علشان انا في دمياط اسافر مخصوص علشان الصيانه يبقى طظ في العربيه تستحمل لحد اما افضى و اروح علشان خاطرها و على العموم انا مش بشتكي منها في حاجه
اما بخصوص محمد سمير هو فعلا دكتور فولكس و اودي في واحد تاني اسمه احمد عزت برضه ورا حديقه بدر حمار و نصاب كنت بتعامل معاه و سيبته بعد ماشتغلني و انا مش فاهم حاجه بس لما فهمت سيبته
قديم 28-10-2008, 04:03 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

لو قولت مبروك تبقي متاخر كتير
بس برضه نقول مبروك عليك الفولكس
من كلامك معايا عنها فعلا فكرت السنه الجايه فيها لو قطع غيارها معمره فعلا
لاني نفسي اركب اوربي و في نفس الوقت الاوربي الجديد معقد و انا مش بحب التوكيل
و دبح الرقاب اللي في التوكيل
عاوزين بقي تقرير عن الصني

حـازم خـضـر