العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > نوبيرا

نوبيرا

قديم 23-02-2012, 07:45 AM
الصورة الرمزية ابوجهاد
ابوجهاد ابوجهاد غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رئيس وحده بشركه بترول

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of
افتراضي رد: قصه متعبه وسؤال لاهل الخبره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatem_eg مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
طبعا انا برد علىك مش بغرض اديك نصايح في العطل ، لان طبعا اخوتنا كفو ووفو بصراحه ، وان شاء الله تطلع حاجه بسيطه ،،
لكن حبيت اشاركك في المغامره وسيبك من العربيه ههههههههههههههه
الحمد لله على السلامه يا ريس وفعلا سبحان الله ربنا ساعات بيحط الواحد في مواقف عشان تفتكرو وتدعيه ،، دنيا ليل ومطر وبهدلة ووقت متأخر بالاضافه لوجود الاولاد معاك الله يحميهم ويكرمك بيهم ان شاء الله ،، بس الحمد لله ربنا بعتلك اللي يعينك بردو سواء صاحبك او التاكسي اللي ادالك توصيله من عربيته وكانت فيها الشفا ودارت عربيتك والحمد لله ورجعت بالسلامه البيت ....
الله يكرمك يا حاتم باشا والحمد لله علي كل شئ
وهنا تكمن النعمه والمكافئة .... أن أن أاااااان
فرخة مشويه وشوية جمبري على مزاج مزاجك ، وعشوه ميه ميه بالهنا والشفا مع أحلى ولاد في الدنيا وتنام مرتاح البال هههههههههه
ربك والحق كانت فرخه ميه ميه ههههههههههه
الحمد لله على السلامه يا باشا ، بس المهم انك تعرف سبب العطل ايه بالظبط علشان ما تحصلش معاك لا قدر الله تاني وربنا يسترلك طريقك
تحياتي ،،
تحياتي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abo-Amr مشاهدة المشاركة

حمدا لله على سلامتكم
الله يسلمك يا ابو عمر وربنا ما يوقعك في هذا الموقف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharooo مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا اعتقد ان العربيه مفهاش حاجه
اعتقد ان كان هيحصل مكروه وربنا لطف بيكو وعطل العربيه عشان تروحو بالسلامه
وبرضه افحص ميه الرديتر بتسرب وتنقص وللا لا
والعربيه بتنتش على السرعات المنخفضه وللا لا..لو بتنتش ممكن تكون الطلمبه ضعفت
حمدالله بالسلامه
والله يا شاروو باشا كل شئ نصيب وعسي ان تكرهوا شئ
واشكرك عل مشاركتك

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }
قديم 23-02-2012, 10:09 AM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

حمدلله على سلامة الأولاد وسلامتك ,وكما ذكرت حضرتك (عسى ان تكرهوا شىء وهو خيراً لكم)المهم هو ان تتابع هذا الخطأ وتعرف سبب العطل ايه !!!!!!حتى تستفيد من هذا الموقف ونستفيد جميعاً ,ميبقاش تأكل الجمبرى لوحدك وكمان مش عايز تقلنا سبب العطلايه !!!!!!!!!!!!!!ههههههههههه ه اهم ما فى الموضوع كما قال الأخوة المحترمين إنك نمت فى احضان اولادك الأعزاء ,ربنا يباركلك فيهم وهذا بلدنيا ومافيها,تحياتى للأولاد ولشخصك الكريم وحمدلله على سلامتك

قديم 23-02-2012, 11:06 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

ألف سلامة عليك يابوجهاد وعلى الاسرة الكريمة
وبعدين لما تبقى جاى عين شمس بلغنى بس وانا اقفلكوالدائرى كله :-)

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 23-02-2012, 11:23 AM
الصورة الرمزية ابوجهاد

ابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud ofابوجهاد has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw مشاهدة المشاركة

حمدلله على سلامة الأولاد وسلامتك ,وكما ذكرت حضرتك (عسى ان تكرهوا شىء وهو خيراً لكم)المهم هو ان تتابع هذا الخطأ وتعرف سبب العطل ايه !!!!!!حتى تستفيد من هذا الموقف ونستفيد جميعاً ,ميبقاش تأكل الجمبرى لوحدك وكمان مش عايز تقلنا سبب العطلايه !!!!!!!!!!!!!!ههههههههههه ه اهم ما فى الموضوع كما قال الأخوة المحترمين إنك نمت فى احضان اولادك الأعزاء ,ربنا يباركلك فيهم وهذا بلدنيا ومافيها,تحياتى للأولاد ولشخصك الكريم وحمدلله على سلامتك
اخي العزيز ايمن لك مني كل تحيه واعزاز واشكرك علي زوقك وارجو من الله ان يسلمنا جميعا من كل شر
والله حتي الان لم اعرف السبب لانني كشفت علي الدينامو والبطاريه وكانو زي الفل ومعرفش ايه ال خلي البطاريه تسقط مره واحده كده وبعدين تشتغل كانها ما عملتش الفصل البايخ ده ولكن للعلم بعد فتره وبعد سفري الي محافظتي المنيا وبعد عودتي سمعت صوت بليه في الدينامو وتم تغير الدينامو بواحد استراد

{الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِينَةُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَالْبَاقِيَاتُ الصَّالِحَاتُ خَيْرٌ عِندَ رَبِّكَ ثَوَاباً وَخَيْرٌ أَمَلاً }
قديم 23-02-2012, 11:29 AM
الصورة الرمزية ابوجهاد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

ألف سلامة عليك يابوجهاد وعلى الاسرة الكريمة
وبعدين لما تبقى جاى عين شمس بلغنى بس وانا اقفلكوالدائرى كله :-)
الله يسلمك من كل شر يا ابو نورا يا عسل واشكرك علي وقفه الدائري لاته هو كان واقف لوحده ومعطل الدنيا هههههههههههههههه
وفعلا والله عايز اعمل موضوع لمعرفه ارقام تليفونات بعضنا للمساعده في هذه المواقف الصعبه وفعلا انا من ساعه ما دخلت هذا المنتدي الجميل وانا شايف ان الناس كلها محترمه وعندها الاستعداد للمساعده وربنا يجعله في ميزان حسناتنا جميعا