العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

موضوع مغلق

قديم 10-12-2008, 06:42 PM
الصورة الرمزية MohabSaeed
MohabSaeed MohabSaeed غير متواجد حالياً

MohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز تعرف مــخـالــفـات عربيتك خش بسرعة

والله فعلا معاك حق ...

السؤال المهم طلاما الخدمه مش شغاله ليه عاملينلها موقع من الاساس !!!!
و السؤال الاهم طلاما فى موقع و فى قاعده بيانات .. ليه الخدمه مش شغاله ؟؟؟

THE ELEGANT ALFA ROMEO 156 AUTO DELTA 3.7 GTA - AM SUPER
The Most Beautiful & Powerful Front Wheel Drive Car Ever Made - 400 Horses Power - From 0:100 Km\h in4.8 Sec & Top Speed 290 Km\h
قديم 10-12-2008, 08:15 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

الخدمه كانت شغاله الاول ... وكنت بادخل اعرف البيانات اللي عايزها .....
بس الظاهر مفيش حد دلوقتي مسئول عنها لدرجه انه مفيش حتى حد مسئول انه يلغيها !!!!
هما تقريبا كدا عملوا الخدمه بطريقه المثل الشعبي (هو انا كنت خلفتك و نسيتك)
او زي اعلانات الشوارع ...
فاكر اعلان نابلسي شاهين بتاع التحرير ..... او تلاقي اعلان عن فيلم العيد بتاع السنه اللي فاتت !!!!
الحمد لله ان الناس بتلم اعلانات الانتخابات تعمل منها فانلات !!!!! بهذر طبعا بس فعلا الناس هي اللي بتلمها والا كانت البلد غرقت قماش !!!!
قديم 11-12-2008, 01:58 AM
الصورة الرمزية MohabSaeed
MohabSaeed MohabSaeed غير متواجد حالياً

MohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond reputeMohabSaeed has a reputation beyond repute

تقريبا فعلا احنا فى مصر ماشين بالنظريه ديه " هو انا خلفتك و نسيتك "
بمناسبه الاعلانات القديمه فكرتنى بأعلان شوفته يوم الجمعه الى فاتت فى طريق الفيوم ل تويوتا كورولا موديل 99 .... و كانو كاتبين "" يتغير الشكل ولا يتغير الاداء "" ptmnlo123per145 !!!!!!!
العربيه نزل بعديها 3 موديلات و محدش خد باله ان الاعلان قديم ! فين شركه الدعايه الى مسؤله عن اعلانات الطريق ده ؟

الى نفسى افهمه ليه مافيش متابعه لاى حاجه فى البلد ديه ليه بنعمل الحاجه و ننساها
او ليه بنركب العربيه و مش بنعملها صيانه و لما تعطل نقول اصلها ديه ماركه زباله و عربيه اى كلام
و نقيس على كده حاجات كتير
كوميديا والله .

THE ELEGANT ALFA ROMEO 156 AUTO DELTA 3.7 GTA - AM SUPER
The Most Beautiful & Powerful Front Wheel Drive Car Ever Made - 400 Horses Power - From 0:100 Km\h in4.8 Sec & Top Speed 290 Km\h
قديم 11-12-2008, 04:12 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

فعلا ... الاعلان ده انا بشوفه بقالي كذا سنه ... كان الاول لسه بحالته شويه ... بس دلوقتي اقرب يجرب ...
طريق الفيوم برضه فيه اعلانات تانيه لما عقدها يخلص يركبوها بالمشقلب او يلخبطوها
قديم 26-12-2008, 11:15 PM
الصورة الرمزية matmm
matmm matmm غير متواجد حالياً

matmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond reputematmm has a reputation beyond repute

الف الف شكر على الموقع بس انا جبت مرور عين الصيرة لعربيتى بس مش لاقى مرور عبوووووووووود
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
مخالفات المرور, مرور, نيابة المرور, وزارة الداخلية