العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Excel - اكسيل

قديم 08-12-2011, 12:29 AM
نودلز نودلز غير متواجد حالياً

نودلز is on a distinguished road
افتراضي مالكى هيونداى اكسيل 97

انا اشتريت عربيه هيونداى اكسيل 1997 وكان عندى شوية استفسارات :-
* الرخصه بتاعت العربيه مكتوب فيها الموديل اكسنت 1997 مش اكسيل دى فيها مشكله (مرور المنصوره )
* مافيش كتالوج يشرح التابلوه العدادات الازرار الذراعان اللى على شمال ويمين الدركسيون انجليزى او عربى مش هتفرق
* انا لما باجى ادور العربيه باسمع صوت زى زعيق كده ومش بترضى تدور ودى حاجه ضايقتنى اوى
ملحوظه انا كنت باسمع الصوت ده فى 128 لما كنت بضغط على المفتاح و العربيه اصلا كانت اشتغلت
* لو فى بقى اى حاجه اخد بالى منها ياريت يتم توضيحها لأن لسه بقالها يومين بس معايا
قديم 08-12-2011, 02:01 AM
الصورة الرمزية hhhesham
hhhesham hhhesham غير متواجد حالياً
من انا؟: هشام
التخصص العملى: ضابط شرطه
هواياتي: اقفل العدادات

hhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud of
افتراضي رد: مالكى هيونداى اكسيل 97

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نودلز مشاهدة المشاركة

انا اشتريت عربيه هيونداى اكسيل 1997 وكان عندى شوية استفسارات :-
* الرخصه بتاعت العربيه مكتوب فيها الموديل اكسنت 1997 مش اكسيل دى فيها مشكله (مرور المنصوره )
* مافيش كتالوج يشرح التابلوه العدادات الازرار الذراعان اللى على شمال ويمين الدركسيون انجليزى او عربى مش هتفرق
* انا لما باجى ادور العربيه باسمع صوت زى زعيق كده ومش بترضى تدور ودى حاجه ضايقتنى اوى
ملحوظه انا كنت باسمع الصوت ده فى 128 لما كنت بضغط على المفتاح و العربيه اصلا كانت اشتغلت
* لو فى بقى اى حاجه اخد بالى منها ياريت يتم توضيحها لأن لسه بقالها يومين بس معايا
بالنسبه للرخصه دى مشكله و روح المرور اتاكد ان العربيه ورقها سليم و حاول تغير الرخصه بواحده صحيحه
الكتالوج مش مهم اوى لان العربيه ما فيهلش حاجه غريبه
اما بقى صوت الدوران ده عادى اقفل الكوناك خالص و دور من اول و جديد حاتدور عادى و ده سببه حاجه كده فى المارش بس مش عطل يعنى تعايش معاه عادى جدا
العربيه جميله و مطلوبه اوى و بتاعت شقى و سفر مبرررررررررررروك
كنت عايز اعرف جبتها بكام و 1300 ولا 1500 فل اوبشن

Hesham Samir
قديم 08-12-2011, 04:42 PM
نودلز نودلز غير متواجد حالياً

نودلز is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hhhesham مشاهدة المشاركة

بالنسبه للرخصه دى مشكله و روح المرور اتاكد ان العربيه ورقها سليم و حاول تغير الرخصه بواحده صحيحه
الكتالوج مش مهم اوى لان العربيه ما فيهلش حاجه غريبه
اما بقى صوت الدوران ده عادى اقفل الكوناك خالص و دور من اول و جديد حاتدور عادى و ده سببه حاجه كده فى المارش بس مش عطل يعنى تعايش معاه عادى جدا
العربيه جميله و مطلوبه اوى و بتاعت شقى و سفر مبرررررررررررروك
كنت عايز اعرف جبتها بكام و 1300 ولا 1500 فل اوبشن
شكرا على ردك
الله يبارك فيك
اتأكد منين من ورقها فى المرور اروح قسم ايه اصل هما هناك قالولى مش مشكله
هى 1300 ب 30500 بالنسبه بقى لموضوع فل اوبشن ولا لأ الحقيقه مش عارفه لأنى لسه جديده ودى اول عربيه ليا
بس عموما هى فيها تكييف بس مش شغال ممكن اعمله اول الصيف
قديم 09-12-2011, 12:01 AM
الصورة الرمزية hhhesham
hhhesham hhhesham غير متواجد حالياً
من انا؟: هشام
التخصص العملى: ضابط شرطه
هواياتي: اقفل العدادات

hhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud ofhhhesham has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نودلز مشاهدة المشاركة

شكرا على ردك
الله يبارك فيك
اتأكد منين من ورقها فى المرور اروح قسم ايه اصل هما هناك قالولى مش مشكله
هى 1300 ب 30500 بالنسبه بقى لموضوع فل اوبشن ولا لأ الحقيقه مش عارفه لأنى لسه جديده ودى اول عربيه ليا
بس عموما هى فيها تكييف بس مش شغال ممكن اعمله اول الصيف
شوف الماف بتاع العربيه فين(وحده المرور) و اسئال هناك.
و بالنسبه للفول اوبشن بيبقى فيها بور و تكييف و 4 ازاز كهربا و وحده رفع للازاز وسنتر .
عموما مبرووووووك

Hesham Samir