العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 18-06-2011, 09:09 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سنة و 60 الف كيلو مع حبيبتي ماتريكس 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

كدا اقولك اجي معاك البحر تخلع وتقولي مفيش مكان مع اني شايف ان في مكان فاضي في الشنطة ورا جنب البرانتر ال hp يسعني ماشي يا عموره

ده انا كنت ناوي اخدك وننزل بيها البحر مع بعض مش هيه بتقلب غواصه بعد الظهر هههههههههههههههههههه

حبيبي يا عموره تسلملنا يا غالي علي التقرير الجميل ده وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها وشر طريقها يا غالي
حبيبي يا باوحميد انت مقامك الشنطة برضو ياباشا دا انا مفضي الطابلوه مخصوص عشانك و تيجي انت تقولي اقعد فى الشنطة ده كلام على العموم تشرف يا كبير فى اي حتة حتي على الشبكة لو عاوز انا ليا بركة الا انت

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 18-06-2011, 09:12 PM
kastan kastan غير متواجد حالياً
من انا؟: أتمنى أن يرضى عنى ربى فى الدنيا و الاخره
التخصص العملى: INSPECTOR(SCA

kastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud of

ربنا يباركلك فيها و عقبال مليون سنه
قديم 19-06-2011, 11:31 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

ما شاء الله
ربنا يبارك لك فيها يا استاذ عمرو ... عربيه جميله و متوضبه حلو

بس 60 الف في سنه واحده ... دا انت رحاله يا راجل
دا انا عملت ال 120 الف بعد اربع سنين و فاكر نفسي ابن بطوطه

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 19-06-2011, 11:34 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

ما شاء الله
ربنا يبارك لك فيها يا استاذ عمرو ... عربيه جميله و متوضبه حلو

بس 60 الف في سنه واحده ... دا انت رحاله يا راجل
دا انا عملت ال 120 الف بعد اربع سنين و فاكر نفسي ابن بطوطه
ليه ياسامح باشا انا عامل فى اول سنة 47 الف كم
قديم 20-06-2011, 12:01 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

ليه ياسامح باشا انا عامل فى اول سنة 47 الف كم
هو معدلي الشهري حاليا يعدي ال 4000 كم مستريح
فممكن كده انافسك في المعدل ولو ركزت شويه احصل عمرو باشا
رغم اني قعدت 3 سنين في 80 الف ... يعني كان المتوسط 26 الف في السنه
طيب تخيل السيينا موديل 2000 بعتها سنه 2007 عدادها 113 الف
يعني كان متوسط 16 الف في السنه ... بس دي ليها قصه تانيه

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans