العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 27-08-2009, 12:30 AM
الصورة الرمزية Semsem999999
Semsem999999 Semsem999999 غير متواجد حالياً

Semsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond reputeSemsem999999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عرض سبير كار - اكسسوارات وفرش وكماليات السيارات

والله منا عارف أقول إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يا جماعه العرض مفعل وكل حاجه والناس ديه أنا أعرفها من سنين وهما قمة في الذوق والأدب مع أي حد من كبير لصغير ، بس طلب صغير اللي يروح هناك وأنا بتكلم عن الفرع الرئيسي اللي قدام وزارة الداخلية يا يسأل على الأستاذ محمد مصطفى يا أستاذ أمير ويقوله ‘ن من مصر موتورز وجاري العمل على تفعيل الخصم في جميع الفروع الأخرى (السيدة زينب - امتداد رمسيس) لكن اللي أنا واثق منه إن العرض مفعل وبشدة والناس مرحبة جدا بالفكرة ومبسوطة جدا من الموقع وفيه مفاجأة كمان للي هيحضر إفطار مصر موتورز إن الأستاذ أمير هيكون موجود معانا إن شاء الله وهيعرض للجميع كل المنتجات الحديثة اللي نازله عندهم وعلى استعداد تام للإجابة عن أي استفسارات .

قديم 27-08-2009, 04:19 PM
الصورة الرمزية فاطومه المصريه
فاطومه المصريه فاطومه المصريه غير متواجد حالياً
من انا؟: بنوته مصريه تعشق الخير وتحب الحريه ^_^
التخصص العملى: طالبه تجارة &_^ سابقا... التسويق حاليا
هواياتي: التصميم والنت والقراءة فى السياسه

الموقع: بلادى مفتوحة كالسماء تضم الصديق ؛ وتمحو الدخيلا ومنى الحقيقة.. منى الخيال وعندى الجمال، وعندى آمال
فاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant futureفاطومه المصريه has a brilliant future

بصراحه عروض جامدة جدا يا ابو نورا
وبصراحه مجهود هائل جدا
وان شاء الله من تقدم لتقدم باذن الله

اللهم انزل نورا من نورك عليه
اللهم نور له قبره ووسع مدخله وآنس وحشته
اللهم ارحم غربته وارحم شيبته
اللهم اجعل قبره روضة من رياض الجنة . لا حفرة من حفر النار
اللهم أغفر له وارحمه واعف عنه واكرم نزله
قديم 28-08-2009, 03:55 PM
Abeer Abeer غير متواجد حالياً

Abeer is a jewel in the roughAbeer is a jewel in the roughAbeer is a jewel in the rough

السلام عليكم

أنا رحت امبارح المعرض اللي قدلم وزارة الداخلية و عملت فرش للعربية جلد x قماش (سهل التنظيف) و جبت غطاء للعربية و شوية حاجات كده (معطر و سلة و ...) و الناس كانوا كويسين جدا و منتهى الاحترام و عملوا الخصم على كل حاجة بالتركيب كمان بس هم ادوني خصم 20% عشان قالوا الفرش ده غالي شوية.

التركيب خد ساعة بالضبط و المعاملة كويسة جدا بس و بجد ألف شكر لفكرة العروض ده و خصوصا مع البنات لأني ماليش في اللف الكتير على الحاجات ده و لا الوكالة و لا غيره و كمان بيني و بينكم ماليش في الفصال اوي في الحاجات ده برده بس:-)

المهم انا كنت وعدتهم اني هأعدي عليهم الكارت في أي وقت لما اجيبه و خصوصا اني لسة عايزة منهم حاجات تانية فياريت أنا عايزة أعرف المكان اللي آخذ منه الكروت بالضبط لأني مش عارفة من العنوان أروح ازاي؟
قديم 28-08-2009, 04:23 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

على فكرة لسة كمان فى عروض اخرى وخدمات اخرى لحاملى الكارت
تابعونا علشان تعرفوا اكثر

للحصول على الكارت

الكارت موجود فى معارض CL موتورز وعناوينها كالتالى

الزيتون
135 ش طومان باى - الزيتون

مدينة نصر
16 ب عمارات الهيئة العربية للتصنيع امام مدرسة العابد الخاصة
من شارع احمد فخرى مدينة نصر

للاستفسار يرجى الاتصال بالارقام التالية

0125485222 - 0109943300
قديم 28-08-2009, 04:31 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

شكراً يا استاذه عبير على مشاركة التجربة وصدقونى يا جماعة موضوع العروض ده منكم واليكم بمعنى ان انتو اللى هتحددو مدى جدوى العرض وقيمة الخدمات او المنتجات المقدمة ودورنا كإدارة التنسيق مع مقدمى العروض للتأكد من حصول الاعضاء على خدمة / منتج متميز وجيد باقل الاسعار وانتو اللى بترشحو مقدمى الخدمات وانتو اللى بتقيموهم

لذا ارجو من الجميع التفاعل بموضوعية لإنجاح خدمة العروض سواء بعرض السلبيات او الايجابيات علماً ان كل ما يكتب فى هذه الموضوعات يصل مباشرة الى مقدمى العروض وجميعهم يهمهم فعلاً اى نقد ايجابى وموضوعى يخص اعمالهم

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
سبير كار, كماليات السيارت