العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 07-07-2009, 05:31 PM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute
افتراضي اهمال تقارير السيارات المشهورة .. ارجو من الجمبع الدخول

طبعا وحشتونى كلكم بس انا علطول متابعكم ومتابع اخبار حبايبى والناس الحلوة ............ ptmnlo123per154
المهم ندخل فى الموضوع انا لاحظت انى اغلب الاعضاء الى معاهم عربيات مشهورة زى مثلا الانوس والفيرنا والالنترا والانسر مش بيعملو تقارير عن العربية بتاعتهم وبيقولو ماهى منتشرة والناس كلها عارفها والى بيعمل تقرير بيبقى عن عربية قليلة فى السوق او مش مشهورة وانا واحد من الاغضاء الى عمل كدا محبتش اكتب تقرير عن عربيتى الانوس او لما كتبت عن عربيتى التانية البيكانتو كان تقرير غير مصور وقولت دى دى مشهورة والناس كلها عارفها بس اكتشفت انو فى ناس كتير بتدور على تقارير العربيات دى وخاصة المصورة قبل ما يشتروها لان مش كل واحد شاف العربية مثلا من جوة او عرف مميزاتها وعيوبها علشان مشهورة .. او فى عربيات مش مشهورة فى اماكن يعنى فى الصعيد فى سوهاج مثلا مفيش ولا سيارة بيكانتو ولسة الوكيل عامل فرع جديد هناك من حوالى شهرين فا لو واحد مثلا عاوز يشتري هناك هيعمل اية .. محدش معاة العربية ولا موجودة فى معارض فعلشان كدا انا من رايى انو كل واحد مننا معاة عربية سواء مشهورة او مش مشهورة يعمل تقرير كامل عنها علشان نقدر نفيد الناس لان التقارير دى اكتر حاجة الواحد بيدخل عليها لما يكون هيشترى عربية علشان اى حد محتاج اى حاجة يبقى مصر موتورز هو مكانة الاول .. طبعا انا هنا اقصد التقارير الناتجة عن التجربة طبعا مش تقارير مواصفات العربية وكمان الصور ياريت تكون تصور شخصى مش صور اعلانات السيارة لانها فى الغالب بتبقى الصور دى مختلفة عن شكل العربية فى مصر وبيبقى فى نقص فى الكماليات..وياريت الكل يشارك فى الموضوع .... ptmnlo123per122ptmnlo123p er122

I'M BaD UseR

التعديل الأخير تم بواسطة MoSHaX ; 07-07-2009 الساعة 05:44 PM
قديم 07-07-2009, 06:40 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اهمال تقارير السيارات المشهورة .. ارجو من الجمبع الدخول

حمد الله على السلامه يا مشاكس ..

فكره جميله ... بس يمكن الواحد على اد ما بيعمل موضوعات بيجي عند عربيته و يبقى محرج !!!

طيب هي الماتريكس مشهوره ؟؟ptmnlo123per1127

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 07-07-2009, 07:51 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

حمد لله على السلامة يا مشاكس ومنتحرمش من طلتك علينا يا حبيبى واتفق معاك 100% فى كلامك وعن تجربة المواضيع اللى عن عربيات منتشره بتهم الناس اكتر بكتيييييير جداً من اى عربية تانى

انا مثلا فى بداية المنتدى عملت تقرير عن الماروتى وفوجئت انة قعد لاكتر من شهر اعلى المواضيع فى المشاهدة مع انى مكنتش متخيل ابداً ان فيه حد هيخش على النت علشان يدور على معلومات عن الماروتى

تسلم يا باشا وعايزينك تفوقلنا شوية بقى ولا ايه
ptmnlo123per122

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 07-07-2009, 08:04 PM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

اعتقد انه نوع من العيشة في الوهم في عالم افتراضي

ههههههه

يعني احنا راضيين بسواقة عربايتنا في الواقع

هنخش النت كمان نتكلم عليها

لا بقه نعمل نفسنا بنقارن بين المازيراتي و الألفا

الحصان الجامح الجديد من مرسيدس

النار المتوهجة من فيرااري

كده يعني

شوية وووهم

قديم 08-07-2009, 03:28 AM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

فكرة جميلة و انا مؤيد ليها و شايف انها هتساهم في زيادة الاعضاء و رفع مستوي المنتدي

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven