العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كار كير مصر موتورز

كار كير مصر موتورز مواضيع العناية الشاملة بالسيارات من تنظيف و تشميع و تلميع و غيرها

قديم 12-11-2011, 07:54 PM
الصورة الرمزية ahmedShafie
ahmedShafie ahmedShafie غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اعمال حره
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

ahmedShafie is a glorious beacon of lightahmedShafie is a glorious beacon of lightahmedShafie is a glorious beacon of lightahmedShafie is a glorious beacon of lightahmedShafie is a glorious beacon of lightahmedShafie is a glorious beacon of light
افتراضي رد: غسلت سيارتى بامر من الشرطة

لو كل واحد عمل زيك واتمسك بحقه كنا اتغيرنا 180 درجه لافضل وعيشتا تكون بكرامه

ابو حماده
قديم 16-11-2011, 11:40 AM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute

ههههههههههههه
وربنا انت زى الفل
تقبل تحياتى
قديم 06-12-2011, 01:10 PM
ehabnbd ehabnbd غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT Support in Private bank

ehabnbd is a jewel in the roughehabnbd is a jewel in the roughehabnbd is a jewel in the roughehabnbd is a jewel in the rough

على فكرة هنا ف الصعيد لو عملت كدا هيجوا بسرعه ، بس هيعملولى انا محضر استهبال او استعباط او ازعاج سلطات
:w6w2 00504112245306e:w6w200504 112245306e
قديم 06-12-2011, 01:41 PM
الصورة الرمزية oceanboy425
oceanboy425 oceanboy425 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed said
التخصص العملى: شركة ادويه
هواياتي: cars

oceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond repute

قديم 06-12-2011, 02:27 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

طبعا في الاول احييك علي رد الفعل لان دا اللي المفروض اي واحد محترم بحترم نفسة اولا يعملة واللي احنا فية دا كلة بقالنا امتر من 10 شهور عشان ناخد حقنا

بس انا ححكيلك موقف حصلي مع النجدة

انا عادة بروح من الطريق الساحلي اتجاه بورسعيد وبدخل اسكندرية من مدخل ميامي في يوم كنت ماشي علي نفس الطريق وداخل من تحت الكوبري عشان امشي في الوصلة بتاعة ميامي والاقي عربية نقل تريلا بمقطورة علي جنبها تقريبا والسواق بياخد الملف خدة علي سرعة فالعربية مقالتش معاه وكنت انا اول من شافة بيتقلب

طبعا الشهامة المصرية خدتني وقلت لازم اقف اساعد السواق مع ان كان معايا زوجتي وبنتي والحتة دي قلق بصراحة ومش امان

ركنت العربية ونزلت اول حاجة قبل ما اوصل للسواق اتصلت طبعا بالنجدة - رد علي واحد يكاد يكون لسة صاحي من النوم وخلي بالكوا احنا كنا تقريبا الساعة من 5 الي 6 المغرب في الصيف يعني لسة الدنيا نور

شرحتلة الموقف بالكامل والكارثة ان العربية لما اتقلبت تانك الجاز كلة بقي في الارض وخصوصا في الملف يعني العربية بقت مقلوبة في بركة جاز في ملف علي طريق سريع يعني مصيبة سودا اي عربية حتدخل الملف يا اما تتزحلق في الجاز دا وتبقي هي كمان ضحية وممكن كان لاقدر الله تبقي حريقة وما بالكوا بحرايق السولار

طلعنا السواق وفي ناس وقفت تنبة العربيات اللي داخلة الملف وكفات بتاع ساعة الا ربع وكل دا والنجدة لسة مجتش وفين لما جه بوكس ونازل منه امين واتنين عساكر - يعني لا فية اسعاف عشان الناس اللي اكيد فيها اصابات ولا مطافي عشان تامن حتي السولار اللي بقي مغرق الارض

وفين لما الامين بص علي السواق والتباع ولاقاهم مصابين اتصل جا الاسعاف اللي برضة جت بعدها باكتر من نصف ساعة

والله ساعتها كنت عايز اقلع الجذمة و................ امشي حافي

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima