العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 29-07-2009, 06:53 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: *** الحقيقة وراء سام رام ***

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman abdelrazek مشاهدة المشاركة

ربنا يديم الموده بيننا دائما يا رجاله
ودايما المقابلات اللى بتبقى سريعه ومن غير تحضير
بتبقى ممتعه وبالذات مع الثنائى سام وانور
فاكرين قاعدة الزمالك (كانت مقابله حكايه)
بس ايه؟
القاعده كانت ناشفه ليه كده مفيش غدا ولا ايه؟ptmnlo123per1102
ايه يا سامح ده انت سامح الطائى
بس المكان شكله رائع ماشاء الله
وانا اقول الابداع ده مش طبيعى
اكيد الاجواء عندك مثاليه للأبداع
كانت القعده دي فعلا عايزاك يا ايمن .. ptmnlo123per1141
تعالو بس وليكو عندي اجدعها غدا ..
لأني فعلا قصرت مع احمد و معملتش الواجب اللازم ..لما كلمني كنت لسه واكل .. بس حبست معاه ptmnlo123per193
لازم تيجو بقى علشان نعمل الوجب صح ptmnlo123per122

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cairo2005 مشاهدة المشاركة

ايه ده بقة سام رام اسمه سامح
وكمان مهندس
ايه الحصار ده الموقع كله ما بين دكاترة ومهندسين
بس بجد الصور تحفة والمكان روعة انا واحد صابي كان واخد شقة هناك وباعها
وتقولي مش اقطاعي يا سام وانت قاعد في كمباوند وكان عندكم ارض في الشرقية
ده انت من بيتكم للمدعي الاشتراكي على طول (احمد ربنا اتلغي خلاص)
بجد كنت متوقع انك كدة حد جميل ومحترم

ولا وصف احمد انور للرحلة وخصوصا بلاد تشيل وبلا د تحط حسسني انه رايح الواحات نفسها مش طريق الواحات واكيد انت عرفت ميزة ان العربية ميبقاش فيها ايرباجز كان زمانها اتفتحت من القطر اللى كان جنبك على الفاضي
تصدق انا المشرف بتاعي في اكتوبر والمفروض اروح له كل شهر مرة على الاقل والله بتعدي شهور من غير ما افكر اتصل بيه عشان ميقوليش تعال من خوفي من طريق اكتوبر
اسوا طريقين بخاف منهم في حياتى طريق اكتوبر وكوبري كفر الزيات الجديد قمة الرعب

اه قبل ما انسي لو غامرت ورحت اكتوبر والله ما هرحمك يا سام من عزومة
كايرو باشا sam ram
اختصار sameh ramzy
يا باشا الشقه دي من 12 سنه كان تمنها معقول جدا على اساس انك بتشتري وهم في الصحرا و تستلمه بعد 4 سنين .. ومكنش في حوالينا أي حاجه

هو فعلا مطلع الاشجار على الطريق مرعب شويه ... لازم الواحد يكون واخد باله كويس اوي و محضن جنب الطريق والا القطر يشيله .. وساعتها الايرباج مش حتحوق

ودي صور من التراس علشان نشجع دكتور بلبلان على الزياره و نثبت لاحمد باشا إن كامير الموبايل زي الفل
الصور دي انا اضطريت اصغرها بالفوتو شوب علشان موقع التحميل قالي حجمها كبير و مرضاش يرفعها
معلش صور كده من التراس على السريع

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 29-07-2009, 07:04 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

ماشاء الله الله أكبر يا سامح ! ربنا يزيد ويبارك و تسكن فى قصر عابدين كمان !

أخدت بالك ( ويبارك ) ! شفيق ياراااااجل ! لآ وايه الماتريكس الزرقاء ملعلعه

الله أكبر برده فى الصوره اللى فى النص !

باذن الله أجازف وآجى 6 أكتوبر ! بس تلقطنى من عند نزل اسكندريه الصحراوى !

غير كده ح أروح ليبيا عدل ! ptmnlo123per1106

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 29-07-2009, 07:44 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

ياولاد الإيه كل ده يحصل فجأه كده ptmnlo123per1147

أنا بنزل أكتوبر كتير على فكره وليا أصحاب هناك وعندنا حاجه كده زي مجمع للصناعات الصغيره بالسادس من أكتوبر بالمنطقه الصناعيه الثالثه

وعلى فكره ياسامح ليا واحد صاحبي من زمان من أيام الكليه ساكن في فيلا عندك في حي الأشجار (إسمه مهندس:أحمد درويش يمكن تعرفه .. بس هوه مهندس إتصالات وبيشتغل في مايكروسوفت (القريه الذكيه) ومعاه BMW 523 2001 سوداء (أنا باديلك كل المعلومات عنه عشان يمكن تقبض عليه هناك لأني حاسس إنه بيلعب بديله من ساعة مانقل حي الأشجار (الراجل متجوز وعنده عيال عشان ماتصدقش وتقبض عليه)

المهم ده أنا فعلا ممكن تلاقيني قابض عليك إنت شخصيا وإنت بتعط بالماتريكس ... أنا عارف بتوع فنون جميله دول من زمان ptmnlo123per179(خاصة بتوع عماره ياما الواحد ساعد أصحاب ليه هناك في تبييض المشاريع .....ياه أيام جميله بتاعة الزمالك ديه والله)

وبالنسبه للدكتور عبدالسلام
أنا متكفل بإني أخدك لهناك معايا في عربيتي
ptmnlo123per157 ونطب على عم سامح ناكل ونهبر ونشرب ونبرطع في حي الأشجار بحاله ptmnlo123per18 وبعد مانخلص نعدي الناحيه التانيه ونروح دريم بارك نركب الكوندور والصاروخ والــ............ الحاجات الحلوه ديه
أنا متكفل بفسحة 6 أكتوبر ديه .... والدفع على سامح باشاptmnlo123per145

عايزين ياجماعه نتجمع كلنا في رمضان نفطر مع بعض ونصلي التراويح وبعد كده سهره للصبح لحد مانتسحر مع بعض .... إيه رأيكوا
والدكتور عبدالسلام حيكون معانا إن شاء الله لأنه حيكون في مصر بإذن الله
وإسلام يجي من إسكندريه (معلش ياملك) عشان للأسف ياإسلام كلنا أغلبيتنا في القاهره

أنا عايز ناس تتشجع وتقول موافقه

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed_kamel ; 29-07-2009 الساعة 07:52 PM
قديم 29-07-2009, 09:19 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

ماشاء الله الله أكبر يا سامح ! ربنا يزيد ويبارك و تسكن فى قصر عابدين كمان !

أخدت بالك ( ويبارك ) ! شفيق ياراااااجل ! لآ وايه الماتريكس الزرقاء ملعلعه

الله أكبر برده فى الصوره اللى فى النص !

باذن الله أجازف وآجى 6 أكتوبر ! بس تلقطنى من عند نزل اسكندريه الصحراوى !

غير كده ح أروح ليبيا عدل ! ptmnlo123per1106

Dr. Bolbolan
يا دكتور تنورني .. حضرتك إنوي بس وانا اجيلك لحد باب القصر ...
مش حضرتك في مصر الجديده برضو
بس إيه رأيك في حلاوه و (جمال ) الماتريكس و هي واقفه تحت البلكونه
عمومامتقلقش من موضوع ليبيا .. شكلنا حنروح لومانيا عدل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamel مشاهدة المشاركة

ياولاد الإيه كل ده يحصل فجأه كده ptmnlo123per1147

أنا بنزل أكتوبر كتير على فكره وليا أصحاب هناك وعندنا حاجه كده زي مجمع للصناعات الصغيره بالسادس من أكتوبر بالمنطقه الصناعيه الثالثه

وعلى فكره ياسامح ليا واحد صاحبي من زمان من أيام الكليه ساكن في فيلا عندك في حي الأشجار (إسمه مهندس:أحمد درويش يمكن تعرفه .. بس هوه مهندس إتصالات وبيشتغل في مايكروسوفت (القريه الذكيه) ومعاه BMW 523 2001 سوداء (أنا باديلك كل المعلومات عنه عشان يمكن تقبض عليه هناك لأني حاسس إنه بيلعب بديله من ساعة مانقل حي الأشجار (الراجل متجوز وعنده عيال عشان ماتصدقش وتقبض عليه)

المهم ده أنا فعلا ممكن تلاقيني قابض عليك إنت شخصيا وإنت بتعط بالماتريكس ... أنا عارف بتوع فنون جميله دول من زمان ptmnlo123per179(خاصة بتوع عماره ياما الواحد ساعد أصحاب ليه هناك في تبييض المشاريع .....ياه أيام جميله بتاعة الزمالك ديه والله)

وبالنسبه للدكتور عبدالسلام
أنا متكفل بإني أخدك لهناك معايا في عربيتي ptmnlo123per157 ونطب على عم سامح ناكل ونهبر ونشرب ونبرطع في حي الأشجار بحاله ptmnlo123per18 وبعد مانخلص نعدي الناحيه التانيه ونروح دريم بارك نركب الكوندور والصاروخ والــ............ الحاجات الحلوه ديه
أنا متكفل بفسحة 6 أكتوبر ديه .... والدفع على سامح باشاptmnlo123per145

عايزين ياجماعه نتجمع كلنا في رمضان نفطر مع بعض ونصلي التراويح وبعد كده سهره للصبح لحد مانتسحر مع بعض .... إيه رأيكوا
والدكتور عبدالسلام حيكون معانا إن شاء الله لأنه حيكون في مصر بإذن الله
وإسلام يجي من إسكندريه (معلش ياملك) عشان للأسف ياإسلام كلنا أغلبيتنا في القاهره

أنا عايز ناس تتشجع وتقول موافقه
حخلي بالي من كل اللي معاهم بي ام سودا ...
ويشرفني اني اتعرف على عربيه صاحبك ..
وفي انتظارك في اي وقت تيجي فيه اكتوبر
بس انا مش بتاع عط خالص ...
انا صحيح عماره لكن هندسه القاهره مش فنون جميله ..
اللي فنون جميله يبقى احمد انور ...
عموما انا أي حد الاقيه في أكتوبر راكب باسات وسنه قدي تقريبا وشكله محترم ... حوقفه و اسأله انت احمد كامل
ولو قابلت اي حد راكب ماتريكس زي اللي في الصوره و شكله قدك في السن و متبهدل ابقى اسأله انت سامح رمزي ...
للحديث بقيه ...
مضطر انزل حالا ptmnlo123per122

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 29-07-2009, 09:45 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

طالما العملية بقى فيها اكل وهبر وبعدين لعب فى مراجيح سيدى دريم بارك
يبقى ماتنسوش تعزمونى ......... والا على ايه انا عزمت نفسى خلاص
وبعدين ياسامح باشا انا ليا طلب صغير كده يعنى
انا عايزك تشتريلى شجرة فى حى الاشجار ده بس تكون هدية منك ليا
وياريت تحت الشجرة يكون فيه فيلا حلوة كده محندقة وراكن قدامها حتة BM صغيرة برضه
احسن تقول عليا طماع والا حاجة
وهدية مقبولة ياباشا ......... والله ماهكسفك ......... هات بقىptmnlo123per135

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب