العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > الاخبار المحلية

مشاهدة نتائج الإستطلاع: نتيجة مباراة مصر والبرازيل في كأس القارات
فوز المنتخب المصري 2 16.67%
فوز البرازيل 8 66.67%
التعادل 2 16.67%
المصوتون: 12. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 15-04-2009, 04:43 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زمالكاوي ولا أهلاوي ولا مالكش فيها؟

أنا غير موافق لأن كرة القدم من المواضيع المثيرة للجدل الغير محمود و دائما ما تنتهي بخصام و زعل و كمان فعلا المنتدي حيبقي عام و اسمه علي غير مسمي
ممكن الفكرة تطبق لما المنتدي يكبر عن كده كعدد أعضاء فتزداد الفروع لتشمل كل شئ ، أما الآن فلسة شوية

بالمناسبة أنا أهلاوي علي خفيف لأني مش غاوي كرة قوي ، يعني ممكن أتفرج علي ماتش مع صحبة لكن لوحدي لا

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 15-04-2009, 07:18 AM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute
رد: زمالكاوي ولا أهلاوي ولا مالكش فيها؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo1970 مشاهدة المشاركة

انا كنت موافق على الفكرة
بس لما قرأت رسالتك شعرت انك متعصب للزمالك جداً
ورجعت فى كلامى ومش موافق على الفكرة بتاتاً

بص يا ميدو أنا زمالكاوي آه ومتعصب آه
بس أنا شايف ان التعصب بمعناه الصح مش عيب أبدا
المعنى الغلط للتعصب اني أنا كزمالكاوي أعاملك انت كأهلاوي من منظور انك عدو لي
انما لما يبقى الموضوع في اطار منافسة وانت تشجع فرقتك وأنا أشجع فرقتي من غير ما حد منا يسئ للآخر أعتقد ان ده يبقى أجمل تعصب........وهي دي متعة الكورة

مش علشان كتبت البوست ده بالطريقة دي يبقى أنا كده متعصب بالمعنى السئ
لأ طبعا أنا كتبته على سبيل الدعابة لا غير
وكتبته كمان بالطريقة دي علشان استفز كل أهلاوي أو زمالكاوي يخش التوبك انه يشارك برأيه زي ما حضرتك عملت بالظبط

دي حركات كده بنعملها بينا وبين بعض لكن طبعا عمري ما هسمح ان علاقتي تسوء مع واحد أعرفه أو زميل ليا في المنتدى علشان خاطر الكورة مثلا ......... انت طبعا معذور لأنك ماتعرفنيش كويس

تقبل تحياتي أخي الغالي.....
قديم 15-04-2009, 07:25 AM

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

السلام عليكم

شكرا يا باشا على الفكرة بس انا مش موافق لأنها هتعمل تعصب جامد جدا مالوش لازمة و ممكن بجد تزعل ناس من بعض لأن فيه ناس متعصبين جدا جدا جدا للكورة فا يا ريت نخلى الكورة برة المنتدى خالص
و شكرا
بص يا باشا
لو من جهة التعصب أنا أضمن لك ان المشاركات حتكون أبعد ما يكون عن ذلك
والموضوع أولا وأخيرا في ايدنا طول ما في نقاش يبقى حنعرف نعدل ونوجه الناس للطريق الصح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

مع احترامى للناس الى موافقه جميعا ptmnlo123per142

انا مش موافق على هذه الفكره ptmnlo123per124
والاسباب كثيره جدا
لو الفكره ده اتنفذت المنتدى ياخد شكل تانى خالص
مش يهكون حلو ....!

قصدك ايه بالشكل التاني.....مش فاهمptmnlo123per1127
قديم 15-04-2009, 07:40 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam_galal مشاهدة المشاركة

أنا غير موافق لأن كرة القدم من المواضيع المثيرة للجدل الغير محمود و دائما ما تنتهي بخصام و زعل و كمان فعلا المنتدي حيبقي عام و اسمه علي غير مسمي
ممكن الفكرة تطبق لما المنتدي يكبر عن كده كعدد أعضاء فتزداد الفروع لتشمل كل شئ ، أما الآن فلسة شوية

بالمناسبة أنا أهلاوي علي خفيف لأني مش غاوي كرة قوي ، يعني ممكن أتفرج علي ماتش مع صحبة لكن لوحدي لا

أحترم جدا رأيك يا باشمهندس
و على فكرة مش رياء والله لكن حضرتك فعلا من الناس هنا في المنتدى اللي بحب اقرأ مشاركاتهم

مش عايز أظهر بصورة المدافع عن الفكرة علشان ما حدش مثلا يتصور اني صاحب مصلحة أو واحد بيحب يجادل وخلاص علشان يمشي رأيه

ياريت بس تسمحولي أرد على الجزئية دي موضوع ان المنتدى للسيارات وان الفكرة دي ممكن تحوله لمنتدى عام......
أنا كنت عايز أقول ان المنتدى اسمه مصر موتورز ..... منتدى السيارات المصري
يعني بالتأكيد أي حد حيعمل اشتراك في المنتدى حيكون بغرض الاستفادة في مجال السيارات
وبالتالي أي حد عايز يتكلم في الكورة برضه حيشترك في منتدى للكورة

لكن اللي قصدته بالفكرة دي ان أنا ما حرمش عضو هنا في المنتدى انه يعبر عن رأيه في المجال اللي هو بيحبه ولتكن كرة القدم مثلا ....... ايه المانع؟
زي مثلا ما أي عضو هنا بيعمل توبك سياسي فهو أكيد بيعمله لنفس السبب

تشعب المواضيع وتعدد مجالات النقاش في المنتدى بتقويه مش بتضعفه
مش بس كده لأ دي كمان بتزيد من تمسك الأعضاء بالمنتدى وبتزود ارتباطهم ببعض ومن هنا يجي نجاح المنتدى

مش لازم أبقى زي صاحبي الناجح علشان أنجح ..... ممكن برضه أبقى مختلف عنه تماما وأنجح
قديم 15-04-2009, 09:20 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زمالكاوي ولا أهلاوي ولا مالكش فيها؟

[quote=dr.darsh;36161]بص يا باشا
لو من جهة التعصب أنا أضمن لك ان المشاركات حتكون أبعد ما يكون عن ذلك
والموضوع أولا وأخيرا في ايدنا طول ما في نقاش يبقى حنعرف نعدل ونوجه الناس للطريق الصح

يا صباح الورد و الفل يا دكتور (احمر و ابيض يعنى)

أولا انا بشكرك على الفكرة مرة تانية و اكيد يا باشا انت بتتكلم عن مشاركاتك انت لأن دى الوحيدة اللى انت تقدر تضمنها و تبقى تحت مسئوليتك ,,, انما اكيد ماتضمنش باقى الاعضاء مشاركاتهم هتبقى عاملة ازاى (مع احترامى لجميع اعضاء المنتدى اخوانى و اصدقائى) لكن انا ليا اصحاب كتير متعصبين و بجد كان بيتخانقوا كتير جدا و بيتنرفذوا على بعض من غير لازمة (مع احترام الصداقة طبعا و عدم الخروج عن اللائق من الافعال) هما فى الاخر بردو اصحاب و حبايب بس بيخلقوا جو من التوتر مالوش لازمة.. و اعتقد ان الجو ده مش هيبقى محبب لأعضاء المنتدى و انا اولهم .....

على فكرة انا اهلاوى برده بس مش متابع قوى زى الاستاذ اسلام جلال

و تقبل مرورى يا اخى العزيز و لك منى كل الاحترام و التقدير و جميع اخوانى بالمنتدى

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!

الكلمات الدليلية
مرتضى, رياضى