العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 02-10-2012, 09:21 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اشتري عربية لمدة شهر ونصف وابيعها عشان هحجز اللوجان زيرو

127:128 ليها سوق كويس جدا وسعرها قليل يعني حتي لو حبيت تبعها بعد شهرين وخسرت مش هتخسر كتير وابعادها قريبه من اللوجان بس اللوجان شنطتها عاليه من ورا بس وياريت اكون افدك ونا شايف ان انت تتعلم في اي مدرسه سواقه ب300 ج افضل ووفر فلوسك لحد متجيب الزيرو وربنا يوفق ف الخير
قديم 02-10-2012, 11:37 PM
أشرف المصري أشرف المصري غير متواجد حالياً

أشرف المصري is just really niceأشرف المصري is just really niceأشرف المصري is just really niceأشرف المصري is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

127:128 ليها سوق كويس جدا وسعرها قليل يعني حتي لو حبيت تبعها بعد شهرين وخسرت مش هتخسر كتير وابعادها قريبه من اللوجان بس اللوجان شنطتها عاليه من ورا بس وياريت اكون افدك ونا شايف ان انت تتعلم في اي مدرسه سواقه ب300 ج افضل ووفر فلوسك لحد متجيب الزيرو وربنا يوفق ف الخير
جزاك الله خيرا

انا اتعلمت السواقه من سبع سنين وكان معي عربية بس قعدت معايا سنة المشكلة عندي مش في تعلم السواقة لاني بسوق ومعي رخصة المشكلة في اني هجيب زيرو وما ادراك ما الزيرو اقل هفوه فيها بتزعل صاحبها
فعايز اخد سينس السواقة لاني مسوقتش في اخر سنتين غير مرة واحدة فقط

طيب ايه رايكم في تأجير سيارة لمدة شهر يبقى افضل ام شراء سيارة بتوكيل وبيعها يكون افضل ؟
قديم 03-10-2012, 11:26 AM
Dr.Smile Dr.Smile غير متواجد حالياً

Dr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really niceDr.Smile is just really nice

على فكرة وضعك قريب من وضعي ,, مع فرق بسيط إني قعدت 9 سنين مسقتش فيهم ^_^

وفكرت نفس تفكيرك إني أجيب حاجة مستعملة وأبيعها بعد 6 شهور

وكل اللي عملته إني رحت مدرسة سواقة لمدة 3 حصص بس مش أكتر ,, أفتكر بيهم السواقة

والحمد لله بعدها جبت اللوجان زيرو ومشيت بيها وكل تمام ولله الحمد ..
قديم 03-10-2012, 11:33 AM
الصورة الرمزية محمد صالح - المحامى
محمد صالح - المحامى محمد صالح - المحامى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Lawyer

محمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond reputeمحمد صالح - المحامى has a reputation beyond repute

طيب ايه رايكم في تأجير سيارة لمدة شهر يبقى افضل ام شراء سيارة بتوكيل وبيعها يكون افضل ؟

ايجار وريح دماغك
: Bravo:

لسة هتدور على عربية تشتريها وياطلعت حلوة يا طلعت وحشة
وهتصرف عليها فلوس لانها هتكون مستعملة واكيد هتحتاج صيانة
وبعدين هتقرفك علشان تيجى تبيعها وتخسر فى تمنها
قديم 03-10-2012, 02:30 PM
اسامه عبدالله اسامه عبدالله غير متواجد حالياً

اسامه عبدالله has a spectacular aura aboutاسامه عبدالله has a spectacular aura about

ياراجل بيقولك عايز يبيع تقوله اسكودا ؟؟؟؟ عتبيع يبقى لانوس او فيرنا او افيو ....واقربهم للوجان افيو..ومبروك السياره الجديده