العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 07-09-2012, 09:00 PM
mhh_hamed mhh_hamed غير متواجد حالياً

mhh_hamed will become famous soon enough
افتراضي رد: الخائفون من شراء اللوجان

مفيش والله حاجة مخوفانى منها بس كلام الناس هو اللى يقلق لكن انا واخد القرار انى اجيبها وده مش دلوقتى بالعكس انا بقالى سنة متابع المنتدى والاخبار من الناس بس اكيد لازم يكون فى قلق علشان دى اول عربية زيرو الواحد هيشتريها وخايف بس الفلوس تروح فى حاجة تتعبنى بعد كده وخاصة انت عارف القرش مبقاش بيجى بسهولة اليومين دول يعنى الواحد عايز يجيب حاجة وهو مطمن مش قلقان وانا عملت استخارة وربنا يكرم ادينى نازل بكرة ان شاء الله احجز من التوكيل مو 2013 بالكاسيت الجديد وربنا المستعان
قديم 07-09-2012, 09:08 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhh_hamed مشاهدة المشاركة

مفيش والله حاجة مخوفانى منها بس كلام الناس هو اللى يقلق لكن انا واخد القرار انى اجيبها وده مش دلوقتى بالعكس انا بقالى سنة متابع المنتدى والاخبار من الناس بس اكيد لازم يكون فى قلق علشان دى اول عربية زيرو الواحد هيشتريها وخايف بس الفلوس تروح فى حاجة تتعبنى بعد كده وخاصة انت عارف القرش مبقاش بيجى بسهولة اليومين دول يعنى الواحد عايز يجيب حاجة وهو مطمن مش قلقان وانا عملت استخارة وربنا يكرم ادينى نازل بكرة ان شاء الله احجز من التوكيل مو 2013 بالكاسيت الجديد وربنا المستعان
الف مبروك ولازم الواحد يخاف قبل شراء السيارة وبالذات عربية مثيرة للجدل مثل اللوجان
وعموما هيا عربية حلوة وجميلة ومبروك مقدما

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 07-09-2012, 10:52 PM
yasserwessa yasserwessa غير متواجد حالياً

yasserwessa will become famous soon enough

اللوجان عربية ممتازة بالنسبة لسعرها فى مصر
انا معايا بلاك لاين 2012 . وبكل صراحة عربية كويسة جداً
واهم توكيل وافضلهم بتاع العبور .. مسوى راقى وخدمة ممتازة
مع الشكر لسيادتكم
قديم 07-09-2012, 10:58 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

اللوجان عربية ممتازة بالنسبة لسعرها فى مصر
انا معايا بلاك لاين 2012 . وبكل صراحة عربية كويسة جداً
واهم توكيل وافضلهم بتاع العبور .. مسوى راقى وخدمة ممتازة
مع الشكر لسيادتكم
: fun_36_3_12[1]:

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 07-09-2012, 11:25 PM
adam2010 adam2010 غير متواجد حالياً

adam2010 will become famous soon enough

طيب لو انا استقريت على اللوجان وعايز اجيبها على شهر 12 او واحد احجزها من دلوقت انا سمعت اني هستلم بعدها بمده

راي حضرتك ايه ؟؟؟؟