العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 13-07-2011, 02:00 AM
hamaad hamaad غير متواجد حالياً
هواياتي: كرة القدم والقراءة

hamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud ofhamaad has much to be proud of
افتراضي رد: تركيب إنذار Spy للوجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة faroog مشاهدة المشاركة

الى hamaad
حضرتك متأكد إنه بيدى إنذار لو حد هز العربية لأنى شوفت واحد مركبه بس ما بيزمرش إلا لما يفتح الباب بس
فيه زرار الاستجابة تحت الطبلو تخفضوا او تعليه
قديم 12-03-2012, 09:45 PM
khaledelsaman khaledelsaman غير متواجد حالياً

khaledelsaman is on a distinguished road

اهلا شباب انا شوفت الجهاز دة عند اسبير كار اللى امام وزارة الدخلية فى القاهرة
بس للاسف ما عرفش يركبة عندى بالسيارة عشان دائرة الكمبيوتر
و مش عارف اعمل اية عشان اقوم بتركيبة فانا بحثت كثيرا عن اجهزة انذار و وجت ان دة افضل ما فيها
و شكرا
قديم 17-03-2012, 01:22 AM
golden_logan golden_logan غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed

golden_logan is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamaad مشاهدة المشاركة

فيه زرار الاستجابة تحت الطبلو تخفضوا او تعليه
السلام عليكم انا لسة جايبة ومركبة عندى اشتريتة من خميسكو جانب سعيد نصار عندى فى الاسكندرية ب 410 وجبت الموديل الى فية 2 زرار من ادام و3 بالجنب والراجل قالى فية 6000 الى بيتشحن مش ببطارية زى الى معايا وقالى 600 جنية بس ملقهوش المهم ركبتة اكثر من رائع بس بحس استجابتة بطيئة شوية انا كنت عاوز اسالك انت اصدك انهى زرار الى بعلى وبوطى بية الاستجابة دة الزرار الى اصدك علية تحت التابلوة فى العربية دة بيعلى النور وبيوطية اية دخلة فى استجابة الانذار
انا ركبتة عند كهربائى كويس بس مغلوانى شوية ادامة وشغلت كل الابشن الى فى الانذار بس معادا ابشن فتح الشنطة لان الشنطة مش هتنطر زى العربيات التانية لان اللوجان مفهاش الاوبشن دة زى الفيرنا بس الكهربائى قالى ممكن يعملهولى بمكنة رفع وانا خفت من اللعب فى العربية لان قلبى اتقطع وهو بيلعب فى الضفيرة فى العربية وكهربيتها
وشكرااا وارجو ان اكون افدت الجميع