العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 18-04-2011, 05:53 PM
الصورة الرمزية ayman1204
ayman1204 ayman1204 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mr Lonely
التخصص العملى: General Manager at TVEgy.CoM
هواياتي: ركوب لولو , مونتاج الفديو

ayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to beholdayman1204 is a splendid one to behold
افتراضي رد: رينو سانديرو

السانديروا واتوكل على الله
قديم 20-04-2011, 06:10 PM
الصورة الرمزية amrrageb
amrrageb amrrageb غير متواجد حالياً
التخصص العملى: electrical engineer

amrrageb is on a distinguished road

شكرا جزيلا ردكم المفيد جدا وانا فعلا ميال اووووووووووى للسانديرو لكنها اول عربيه ليا ف فى حبة قلق المهم كدة اطمنا على العربية السؤال بقى منيين اجبها اقصد افضل الاماكن من حيث طبعا التقسيط انا ممكن ادفع 25% مقدم من تمنها
قديم 20-04-2011, 08:15 PM
ahmedabotaleb33 ahmedabotaleb33 غير متواجد حالياً

ahmedabotaleb33 will become famous soon enough

انا معايا السانديرو عربيه ممتازه ومريحانى جداااااا
بس مقدرش افيدك عن التيجو لانى مركبتهاش خالص بس انا عموما بخاف من الصينى
قديم 20-04-2011, 08:34 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrrageb مشاهدة المشاركة

شكرا جزيلا ردكم المفيد جدا وانا فعلا ميال اووووووووووى للسانديرو لكنها اول عربيه ليا ف فى حبة قلق المهم كدة اطمنا على العربية السؤال بقى منيين اجبها اقصد افضل الاماكن من حيث طبعا التقسيط انا ممكن ادفع 25% مقدم من تمنها
حضرتك ممكن تسال الاستاذ سيف فى القسم التجارى الافضل انه يوجه حصرتك وهو الاقدر على مساعدتك وبالتوفيق
قديم 20-04-2011, 09:22 PM
تيتو55555 تيتو55555 غير متواجد حالياً
من انا؟: يقول أفلاطون قمة الأدب أن يستحي الإنسان من نفسه
التخصص العملى: مهندس تحكم الي
هواياتي: driving

تيتو55555 has a spectacular aura aboutتيتو55555 has a spectacular aura about

ياعمرو باشا فكك من التقسيط نظام فاشل وبعدين اشتري كاش افضل ده رايي الشخصي والموضوع كله يرجع ليك
وبعدين فكر في العربيات السيدان جامده جدا الهاتش باك استال اكتر ولكن السيدان تحسسك انك راكب عربيه بجد :craz yW14:

سئلت عائشة عما كان رسول الله صلى الله عليه وسلم يدعو به الله. قالت: كان يقول "اللهم! إني أعوذ بك من شر ما عملت، ومن شر ما لم أعمل".