العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 04-05-2010, 11:50 AM
sameh2009 sameh2009 غير متواجد حالياً

sameh2009 will become famous soon enough
افتراضي رد: سؤال لخبراء اللوجان

[

1- اربع طاسات لجنوط السيارة
2- علبة وش الكاسيت

ازيك يا رينجو باشا
بتقول علبة وش الكاسيت؟قصدك ايه؟
وش الكاسيت بيكون ليه علبة يتحط فيها؟ ولا قصدك على وش الكاسيت ذات نفسه يكون موجود؟؟؟ وشكرااااا مقدما
قديم 04-05-2010, 05:09 PM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameh2009 مشاهدة المشاركة

[

1- اربع طاسات لجنوط السيارة
2- علبة وش الكاسيت

ازيك يا رينجو باشا
بتقول علبة وش الكاسيت؟قصدك ايه؟
وش الكاسيت بيكون ليه علبة يتحط فيها؟ ولا قصدك على وش الكاسيت ذات نفسه يكون موجود؟؟؟ وشكرااااا مقدما
ازيك يا سامح باشا يا رب تكون بخير وصحة وسعادة
بالنسبة للكاسيت بيجى معاه علبة بلاستيك شبه جراب النضارة علشان لما تشيل وش الكاسيت تشيله فى العلبة و العلبة دى بتبعده عن الصدمات وبتحافظ عليه جدا من التراب وخلافه
قديم 04-05-2010, 06:36 PM
sheko fun sheko fun غير متواجد حالياً

sheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to behold

يا سلام عليك يا أستاذ رينجوو

بجد أنت أفدت كل من يرغب فى شراء العربية رينو لوجان 2010

والأسئلة دى فعلاَ كانت بتدور فى دماغى والحمد لله أنت قلت كل الأجوبة المفيدة .

بس أنا كنت عايز منك خدمة : بما إنك خبير فى اللوجان 2010 : تفتكر أجيبها من ( محمد زكى ولا من الميكانيكيون العرب ولا من المصرية للسيارات ) نظراَ لأنى عايز أشتريها بالتقسيط فكنت عايز أعرف أنهى أحسن ومين فى دول أسرع فى التسليم .

وللمرة التانية ألف شكر ليك يا أستاذ رينجوو .
قديم 05-05-2010, 09:32 AM
sameh2009 sameh2009 غير متواجد حالياً

sameh2009 will become famous soon enough

شكرا جزيلا يا استاذ رينجو يا محترم
دايما كده نلاقي اجوبه عن اسئلتنا عندك ان شاء الله
وجزاك الله كل خير
قديم 05-05-2010, 07:30 PM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheko fun مشاهدة المشاركة

يا سلام عليك يا أستاذ رينجوو

بجد أنت أفدت كل من يرغب فى شراء العربية رينو لوجان 2010

والأسئلة دى فعلاَ كانت بتدور فى دماغى والحمد لله أنت قلت كل الأجوبة المفيدة .

بس أنا كنت عايز منك خدمة : بما إنك خبير فى اللوجان 2010 : تفتكر أجيبها من ( محمد زكى ولا من الميكانيكيون العرب ولا من المصرية للسيارات ) نظراَ لأنى عايز أشتريها بالتقسيط فكنت عايز أعرف أنهى أحسن ومين فى دول أسرع فى التسليم .

وللمرة التانية ألف شكر ليك يا أستاذ رينجوو .
يا باشا الله يخليك وشكرا لحضرتك على المجاملة الجميلة وتحت امرك فى اى استفسار
بالنسبة للمعارض اللى حضرتك كاتب اسمهم اول حاجة ابعد عن المصرية للسيارات علشان سمعتهم مش كويسة
الميكانيكيون العرب معنديش معلومات عن ادارة المبيعات لديهم كل معلوماتى عنهم فى الصيانة وهم لديهم مركز معتمد من رينو
اللى اقدر انصحك بيه وانا مطمن هو محمد زكى والتسليم بيكون سريع فى خلال ايام
او اسبوعين بالكتير اذا اتاخر الورق وسمعته زى الفل وناس محترمة واعرف ناس كتيير جدا مستلمة من عنده بسهولة وبدون مشاكل
والف مبروك مقدما وان شاء الله تستلم على خير