العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 14-09-2013, 03:37 PM
kareem adel kareem adel غير متواجد حالياً

kareem adel is on a distinguished road
Angry حادثة بالستيب واي

يوم الخميس اللي فات و انا ماشي على البحر في اسكندرية لقيت مرة واحدة توك توك بيعدي البحر بالعرض و عكس اتجاه الحمد لله مكنتش بجري طبعا لبست فيه و التوك توك اتقسم نصين و انا عندي العربية كسر في الشبكة و الجزء الفضي اللي فوق علامة الرينو و علامة الرينو و بعض الكسور في الاكصدام و شاسيه الاكصدام اتطبق لجوه و خرم سربنتينة التكييف و كسر قواعد الرادياتير بس الحمد لله سليم و الكبوت برده الحتة اللي قدام اتطبقت و طرف الرفرف الشمال برده اتطبق ( حسبي الله و نعم الوكيل ) ودتها للسمكري قاللي هيصلح كل ده بس عايز علامة الرينو و الجزء الفضي اللي بالعرض اللي فوق علامة الرينو .
فروحت اسأل على الجزء الفضي ده في التوكيل قالولي ب 900 جنيه طبعا هبل و العلامة 135 جنيه
فياريت لو حد يعرف مكان اشتري البتاعة الفضي دي و العلامة بره التوكيل و انا من اسكندرية
و لكم جزيل الشكر
و دي صورة العربية بعد الخبطة

[IMG][/IMG]
قديم 14-09-2013, 06:26 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حادثة بالستيب واي

السلام عليكم
ربنا يخلف عليك ويعوضك
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 14-09-2013, 07:14 PM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حادثة بالستيب واي

العلامه هتلاقيها موجوده عادي ب 20 جنيه
بس بالضبط غسلتين وكام يوم وهتلاقي لونها غير فبلاش المضروبه وهات العلامه الاصلي من الوكيل افضل عشان وش العربيه يتظبط ويبقي شكله حلو
اما موضوع الحنه الفضي دي انا معرفش غير الكام محل اللي في شارع صلاح الدين وبصراحه معرفش عندهم ولا لا
وقدر الله ماشاء فعل
قديم 16-09-2013, 12:09 PM
kareem adel kareem adel غير متواجد حالياً

kareem adel is on a distinguished road
Smile رد: حادثة بالستيب واي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
ربنا يخلف عليك ويعوضك
والله المستعان
و عليكم السلام يا استاذ وليد يا رب و شكرا على الدعوة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

العلامه هتلاقيها موجوده عادي ب 20 جنيه
بس بالضبط غسلتين وكام يوم وهتلاقي لونها غير فبلاش المضروبه وهات العلامه الاصلي من الوكيل افضل عشان وش العربيه يتظبط ويبقي شكله حلو
اما موضوع الحنه الفضي دي انا معرفش غير الكام محل اللي في شارع صلاح الدين وبصراحه معرفش عندهم ولا لا
وقدر الله ماشاء فعل
انا جبت الحتة الفضي من الوشاحي في محطة الرمل ب 350 تركي اصلي و جبت من عنده العلامة برضه تايوني ب 50 جنيه و قالي لونهم مش بيروح