العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > عالم تأمين السيارات

عالم تأمين السيارات خاص بكل شركات التأمين المصرية وتجارب الأعضاء مع شركات التأمين

قديم 20-02-2013, 08:08 PM
الصورة الرمزية eman2205
eman2205 eman2205 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اخصائى تسويق ( مصر للـتأمين )

eman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant futureeman2205 has a brilliant future
افتراضي رد: مأساتى المتكررة مع مصر للتأمين افشل شركة تأمين فى مصر

بالنسبة لاستاذ احمد
المندوب راح التوكيل بعد البلاغ على طول و هو ما كنش سايب العربية فى التوكيل
و حددنالة ميعاد اخر و مندوب تانى راح التوكيل و تمت معاينة العربية
و بالنسبة برضو للموضوع دة اعتقد ان استاذ احمد كان لية تعويض قبل كدة و اتصرف يعنى الشركو مش نصابة و لا حاجة
و شكرا لردودكم جميعا

ايمان زكريا
شركة مصر للتأمين
01006131520
01226167673

قديم 20-02-2013, 09:35 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eman2205 مشاهدة المشاركة

بالنسبة لاستاذ احمد

و بالنسبة برضو للموضوع دة اعتقد ان استاذ احمد كان لية تعويض قبل كدة و اتصرف يعنى الشركو مش نصابة و لا حاجة
و شكرا لردودكم جميعا
كل الناس نصااابه والاستاز اللي عامل الموضوع ده جاي ينصب علي مصر للتامين وكل اللي بيعملوا مشاركات ع المنتدي يشتكوا من سوء المعامله نصابين ده حتي زميلي اللي معايا ف الشركه اللي عربيته اتخبطت وطلعتوا عين اللي جااابوه علي ما اتصلحت عربيته طلع نصاب وحرامي وله سوابق كتييير
حسبي الله ونعم الوكيل ف اي شركه نصابه او اي حد مش بيقوم بشغله علي اكمل وجه
قديم 21-02-2013, 02:04 AM
blade2011 blade2011 غير متواجد حالياً

blade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the roughblade2011 is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy مشاهدة المشاركة

كل الناس نصااابه والاستاز اللي عامل الموضوع ده جاي ينصب علي مصر للتامين وكل اللي بيعملوا مشاركات ع المنتدي يشتكوا من سوء المعامله نصابين ده حتي زميلي اللي معايا ف الشركه اللي عربيته اتخبطت وطلعتوا عين اللي جااابوه علي ما اتصلحت عربيته طلع نصاب وحرامي وله سوابق كتييير
حسبي الله ونعم الوكيل ف اي شركه نصابه او اي حد مش بيقوم بشغله علي اكمل وجه
طبيعى يا استاذ احمد دة يكون ردها لانها بتدافع عن مكان اكل عيشها وللاسف العيب مش عليها ولا حتى على شركتها العيب فى الدولة اللى ماعليهاش اى رقابة على الشركات دى والادهى انها حكومية يعنى الدولة مش عارفة تراقب نفسها فاهتراقب على القطاع الخاص ازاى يعنى
اما عن حكايتى فا مش من الطبيعى مطلقا ان المندوب يجى ويتكلم مع التوكيل يقوم مايعجبوش الكلام يقوم واخد نفسة ويمشى واكلمة يقولى دة اللى عندى مش عاجبك اخبط راسك فى الحيط وعنهم مااشتغلوا بنفس اللفظ واللى خلانى ماكلمش الاستاذة ايمان اصلا انى كلمت الادارة ودة بردة كان ردهم ان اللى اعتمدة المندوب التامينى هايمشى وحتى لو نزل واحد تانى هايعتمد كلام الاولانى واحنا اصلا مابنزلش ناس تانية الادهى بقة من كدة يابية انة انا بالصدفة بسال على العربية قالك دة المندوب نزل عاين ومشى من غير مايتفق معانا ومقايستة اخدت رفض طب حتى حد يكلمنى حد يفهمنى حد يقولى طيب مافيش طيب بلاش ماتقولوش طيب انا مندوب من التامين اللى ليا كعميل مامن تبع مصر للتامين انى ارمى عربيتى ان شاء الله فى القمر وتتصلح لكن المندوب يروح التوكيل يقدم مقايسة فالتوكيل مايعجبوش الكلام يقوم سايب الموضوع ويمشى ويقولك اخبط راسك فى الحيط
وبعدين بقة الاستاذة ايمان تقولك كلمنى ونحل الموضوع موضوع اية بس اللى يتحل اذا كنت كلمت الادارة وقالى مافيش حاجة اسمها مندوب تانى ينزل يعاين دى ولو نزل فى اضيق الاحوال هايعتمد كلام الاولانى يعنى نقدر نستنتج من هنة اية ان مافيش حاجة اسمها مستشار تامينى فى البلد لان اصلا شركات التامين نصابة عاوز تاخد حقك لازم تبقة بلطجى لكن كلام مستشار تامينى والكلام دة مابياكلش عيش مع الناس دى دى ناس تخاف ماتختشيش
عشان انا كدة انا من موقعى هذا وللمرة المليون بقول بلاش تأمنوا تبع مصر للتأمين بلاش مصر للتأمين بلااااااااااااااااااااااا ااش الله يخليكوا دور واتأنوا تانى مع شركة تانية
قديم 21-02-2013, 09:27 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة blade2011 مشاهدة المشاركة

طبيعى يا استاذ احمد دة يكون ردها لانها بتدافع عن مكان اكل عيشها وللاسف العيب مش عليها ولا حتى على شركتها العيب فى الدولة اللى ماعليهاش اى رقابة على الشركات دى والادهى انها حكومية يعنى الدولة مش عارفة تراقب نفسها فاهتراقب على القطاع الخاص ازاى يعنى
اما عن حكايتى فا مش من الطبيعى مطلقا ان المندوب يجى ويتكلم مع التوكيل يقوم مايعجبوش الكلام يقوم واخد نفسة ويمشى واكلمة يقولى دة اللى عندى مش عاجبك اخبط راسك فى الحيط وعنهم مااشتغلوا بنفس اللفظ واللى خلانى ماكلمش الاستاذة ايمان اصلا انى كلمت الادارة ودة بردة كان ردهم ان اللى اعتمدة المندوب التامينى هايمشى وحتى لو نزل واحد تانى هايعتمد كلام الاولانى واحنا اصلا مابنزلش ناس تانية الادهى بقة من كدة يابية انة انا بالصدفة بسال على العربية قالك دة المندوب نزل عاين ومشى من غير مايتفق معانا ومقايستة اخدت رفض طب حتى حد يكلمنى حد يفهمنى حد يقولى طيب مافيش طيب بلاش ماتقولوش طيب انا مندوب من التامين اللى ليا كعميل مامن تبع مصر للتامين انى ارمى عربيتى ان شاء الله فى القمر وتتصلح لكن المندوب يروح التوكيل يقدم مقايسة فالتوكيل مايعجبوش الكلام يقوم سايب الموضوع ويمشى ويقولك اخبط راسك فى الحيط
وبعدين بقة الاستاذة ايمان تقولك كلمنى ونحل الموضوع موضوع اية بس اللى يتحل اذا كنت كلمت الادارة وقالى مافيش حاجة اسمها مندوب تانى ينزل يعاين دى ولو نزل فى اضيق الاحوال هايعتمد كلام الاولانى يعنى نقدر نستنتج من هنة اية ان مافيش حاجة اسمها مستشار تامينى فى البلد لان اصلا شركات التامين نصابة عاوز تاخد حقك لازم تبقة بلطجى لكن كلام مستشار تامينى والكلام دة مابياكلش عيش مع الناس دى دى ناس تخاف ماتختشيش
عشان انا كدة انا من موقعى هذا وللمرة المليون بقول بلاش تأمنوا تبع مصر للتأمين بلاش مصر للتأمين بلااااااااااااااااااااااا ااش الله يخليكوا دور واتأنوا تانى مع شركة تانية
وانا باضم صوتي لصوووتك بلاش مصر للتأمين امن علي شركه يهوووديه اقسم بالله يهووديه احسن ما تأمن عند مصر للتأمين كفايه اللي زميلي شافه قدام عينيا من بهدله ومرمطه وقله ادب منهم زي ما يكون بيشحت من اللي جابوهم واقسم بالله ان من كلامه عن اللي عملوه معاهم من عصبيتي قلت له روح لهم المره الجايه وف جيبك مطوه قرن غزااال وهددهم بيها طبعا ده كلام نرفزه بس انا لو حصل معايا ربع اللي حصلل معاه كنت اقل واجب مديت ايدي علي حد فيهم
قديم 22-02-2013, 11:40 AM
a_nesta13 a_nesta13 غير متواجد حالياً

a_nesta13 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eman2205 مشاهدة المشاركة

بالنسبة لاستاذ احمد

و شكرا لردودكم جميعا
علي فكره انا زكرت ان انا مروحتش عشان كان عندي ظروف
مزكرتيش انتي ليه بقا لما ادتيني معاد ومحدش جالي
مش تقولي اللي ليكي واللي عليكي برضه عشان تبقي حقانيه
ومزكرتيش ليه لما فضلت اتصل بيكي اكتر من اسبوع وانتي مش بتردي عليا
ومزكرتيش ليه انك بعتي رساله ليا لما فضلت اتصل كتير قولتي فيها اول اما وصل الشغل الصبح هاكلم حضرتك وجه الصبح وكالعاده الطناش
ومزكرتيش ليه لما كنت انا بتصل وانتي تروحي فاتحه وقافله عليا وتكنسلي يعني بصراحه حركات ......................