العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 05-11-2012, 06:31 PM
a_a_3antar a_a_3antar غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مدير تنفيذي في مصنع قوالب
هواياتي: الجيمز و السواقه و السفر

a_a_3antar will become famous soon enougha_a_3antar will become famous soon enough
افتراضي رد: عملت حادثه ورحت التوكيل قالولى 25 الف

سوري انا لسه ما عرفتش ايه نوع الحادثه. ياريت تقولي علشان انا كنت عايز اشتري العربيه دي
قديم 05-11-2012, 08:13 PM
Ramy Rateb Ramy Rateb غير متواجد حالياً

Ramy Rateb is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr2008mero مشاهدة المشاركة

مش حادثة اساسا الكوتش ضرب بس جة على طوبة كبيرة شوية

الكسر فية سنة مكسورة عايز يغير كل حاجة فى العربية من ادام تخيل
الف سلامة عليك و الحمد لله انها جت على اد كده.
هو انت عامل بها كام كيلو عشان الكوتش يضرب . ولا الكويتش نوعيته سيئة للدرجة ديه ؟
قديم 06-11-2012, 12:51 AM
phar,acology phar,acology غير متواجد حالياً
التخصص العملى: pharmacist

phar,acology will become famous soon enoughphar,acology will become famous soon enough

ربنا يكون في عونك ويعوضك خير .. ياريت لو تقدر تحطلنا صورة للاضرار اللي حصلت في العربية لو تكرمت
قديم 06-11-2012, 02:10 AM
عمرو عبد الحميد الجندى عمرو عبد الحميد الجندى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ليسانس اداب

عمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to all
للاهمية رد: عملت حادثه ورحت التوكيل قالولى 25 الف

انا شايف انك تلم الموضوع فى اى مركز صيانة بره و يكون رخيص و السبب كل العربيات مهما غلى ثمنها مرضة لاى حاث و هتتعرض لحادث تانى برضه بسب : 1
1- شوارع مصر اللى زززززززززززىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىالزززززززززففففففففف فتتتتتتتتتتت ودايه حقيقة مؤكدة .
2- سواقين الميكروبص و الترسكل و التوكتك و المتوسكيلات الحححححححميار . و على فكرة انا برضة من الفيوم ياستاذ عمرو و عربيتى لوجان 2013 و خبطنى تانى يوم العيد و احد ماشى بعربية بطاطا و هو اللى كان غلطان و لذا انا مش هرش العربية و لا هاصلح لان حرام الفلوس لان بلدنا و الحمد الله لسه بيظةو شوارعها زفت و اللى بسوقوا حميار خاصة السرفيس و الترسكل و العربجية فى محافظتنا زى الحميارفعلا حميار و حسين انهم ماشين لوحدهم فى الشارع و اسسسسف لغطبى لان مش معقول اشترى عربية جديدة زيرو و اروح اصلح ب 25000 جنية
قديم 06-11-2012, 02:16 AM
الصورة الرمزية عمرو الامير
عمرو الامير عمرو الامير غير متواجد حالياً
من انا؟: طامح حتى اقتحام الجبل
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: شاعر

عمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to beholdعمرو الامير is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cooltarroka مشاهدة المشاركة

ربنا يهون عليك , قدر الله وما شاء فعل وان شاء الله ربنا يسهلها , بس هو انت مش مأمن عليها ؟
الف شكر لحضرتك