العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > وظائف مصر موتورز

وظائف مصر موتورز Automotive career opportunities , jobs , Career , find jobs ,وظائف خالية,مواقع وظائف خالية, بحث عن وظائف خالية, كهربائى سيارات عمل خالية, طلب وظائف ,وظائف شاغرة, وظائف مهندسين سيارات ,وظائف بالخارج ,فرص عمل ,البحث عن عمل, وظائف ,توظيف, ميكانيكى فرصة عمل , مصر موتورز وظائف خالية , مهندسين للتوظيف, وظائف خالية ، وظائف شاغرة ، وظائف مصر ، وظائف الخليج ، البحث عن وظائف

قديم 16-05-2012, 11:25 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute
افتراضي NSGB

اخر اخبار البنك اية يا شباب لسة موقف التعيينات برضة ؟
طيب لو حد يعرف هيفتح تعيينات امتى ياريت يبلغنا ؟ولكم جزيل الشكر
قديم 17-05-2012, 05:54 PM
الــفــنــي الــفــنــي غير متواجد حالياً

الــفــنــي is on a distinguished road
Smile رد: فني تكييف سيارات

الف شكر يا باشـــمهندس محمود

يا ريت كل الناس زيك

قديم 19-05-2012, 04:30 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
اعلان طالب بكلية هندسة يريد العمل سائق خاص لمدة شهور الصيف فقط

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا سيد عصام
تحديدا من القاهرة
منطقة المعادى
السن 18 عام

طالب بكلية هندسه خاصه بالعادى
املك رخصة قياده خاصه
اريد العمل شهور الصيف كسائق خاص

وانا متفرغ تماما طوال شهور الصيف

والحمد لله سوقت سيارات كتير
بداية من 128 الى الانسر والانوس والفيرنا والكارينز والجيب
اتوماتيك ومنيول
ويمكنى التعرف على اى سيارة سريعا
ان شاء الله

والحمد لله
انا مش بشرب سجاير وملتزم جدا وعقلانى جدااا فى تصرفاتى
وبحب السواقه جداا جدااا

وان شاء الله هخلص امتحانات تماما
يوم 31 مايو 2012
وبعدها هبقى متفرغ تماما طوال فترة الصيف
الى بداية العام الدراسى الجديد فى شهر 10 القادم

للتواصل
01007490168
و
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام

التعديل الأخير تم بواسطة sayed2077 ; 19-05-2012 الساعة 04:36 AM
قديم 19-05-2012, 04:52 AM
الصورة الرمزية Elsebily
Elsebily Elsebily غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Communication engineer
هواياتي: Playstation 3

Elsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud ofElsebily has much to be proud of
افتراضي رد: NSGB

انا علي حسب معلوماتي اني البنك ده اجنبي كاسم فقط لكن هو كل حاجه فيه بتحس انها مصريه ومفيهاش سيستم والتعيينات فيه مش بتبقي زي بنوك اجنبيه تانيه بالخبره والكلام ده بتبقي لازم الواسطه وعامة ده اللي لاحظته حتي من اول مره رحت احط افتح حساب في البنك حسيت اني الموظفين تايهين واللغه في الضياع بس ربنا يوفقك ان شاء الله وتتعين فيه بس انا كعميل للاسف فيه جوايا كلام كتير نفسي اطلعه بس يلا مش مهم وبالنسبه للميعاد ان شاء الله ممكن تلاقي حد من الاعضاء يفيدك

You are my City My only City
You make me happy when skies are grey
You'll never know just how much I love you So please don't take my City Away
قديم 19-05-2012, 09:00 AM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute
افتراضي رد: NSGB

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elsebily مشاهدة المشاركة

انا علي حسب معلوماتي اني البنك ده اجنبي كاسم فقط لكن هو كل حاجه فيه بتحس انها مصريه ومفيهاش سيستم والتعيينات فيه مش بتبقي زي بنوك اجنبيه تانيه بالخبره والكلام ده بتبقي لازم الواسطه وعامة ده اللي لاحظته حتي من اول مره رحت احط افتح حساب في البنك حسيت اني الموظفين تايهين واللغه في الضياع بس ربنا يوفقك ان شاء الله وتتعين فيه بس انا كعميل للاسف فيه جوايا كلام كتير نفسي اطلعه بس يلا مش مهم وبالنسبه للميعاد ان شاء الله ممكن تلاقي حد من الاعضاء يفيدك
مش لوحدك والله عملاء كتير بتشتكى منة والله مش عارف لية ؟؟عشان كدة اللى شغالين هناك اخرهم سنتين وبيرحوا بنك تانى زى HSBC او CIB

الكلمات الدليلية
محاسبين, موقع وظفني دوت كوم, البحث عن الوظائف, الإعلان عن الوظائف, الإعلان عن وظيفة, تدريب, برمجة, تكييف, nlp, صيانة سيارات, فن البيع, فني تكييف, نجاح المبيعات, نجاح رجل المبيعات, وظائف خالية, كامبردج, كهرباء السيارات