العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 16-05-2009, 08:51 PM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute
انا محتار وعايز حد يقولى كلام كويس

انا شاب وناوى ان شاء الله اشترى عربية ونفسى فى عربية تكون مستعملة اكيد وشبابية وسريعة ويليق عليها التظبيط وتكون فى التسعينات مع العلم انا عايز حاجة فى حدود37 الف ولكم جزيل الشكر وبقول لكل واحد شكرا مقدما هيرد على الموضوع او لاء ptmnlo123per1127
قديم 16-05-2009, 10:10 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا محتار وعايز حد يقولى كلام كويس

طب حضرتك مش بتسأل علي حاجة بعينها او حاجة تخص سيات فا حضرتك بناء علي ايه حطيت الموضوع في قسم سيات؟!

لو حضرتك عايز تسأل علي عربية من سيات ارجو انك توضح

IBIZA
قديم 17-05-2009, 05:40 PM
mando_07 mando_07 غير متواجد حالياً

mando_07 will become famous soon enoughmando_07 will become famous soon enough
Smile رد: انا محتار وعايز حد يقولى كلام كويس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

طب حضرتك مش بتسأل علي حاجة بعينها او حاجة تخص سيات فا حضرتك بناء علي ايه حطيت الموضوع في قسم سيات؟!

لو حضرتك عايز تسأل علي عربية من سيات ارجو انك توضح
YA ABO IBIZA YA GAMEDptmnlo123per154
bs bra7a 3la elragel ya 3m shaklu lessa gdeed
قديم 17-05-2009, 11:04 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mando_07 مشاهدة المشاركة

YA ABO IBIZA YA GAMEDptmnlo123per154
bs bra7a 3la elragel ya 3m shaklu lessa gdeed
ههههه والله يا باشا انا مش قصدي حاجة انا بس عايزه يحدد عشان لو طلبه او استفساره اقدر اجاوب عليه هجاوب لو الاستفسار بتاعه عن عربية تانية يبقي من مهامي الاشرافية اني اودي الموضوع مكانه الصحيح عشان يلاقي اهل الخبرة اللي يجابوا عليه و انا في انتظار سؤاله بس كده

IBIZA
قديم 18-05-2009, 12:05 AM
الصورة الرمزية محمد بدوى
محمد بدوى محمد بدوى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

محمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dego_story مشاهدة المشاركة

انا شاب وناوى ان شاء الله اشترى عربية ونفسى فى عربية تكون مستعملة اكيد وشبابية وسريعة ويليق عليها التظبيط وتكون فى التسعينات مع العلم انا عايز حاجة فى حدود37 الف ولكم جزيل الشكر وبقول لكل واحد شكرا مقدما هيرد على الموضوع او لاء ptmnlo123per1127
اولا : اهلا بيك فى المنتدى الغالى دة( ودية مش مجاملة )
ثانيا : المبلغ ده كويس جدا ممكن تجيب بيه اكسنت2000 بالتكييف ويتبقى معاك، وممكن ابيزا طبعا 94 ا، 99 وده طبعا بتاع محمد ابيزا ( كبير الابيزاوية ) اعتقد برده لانوس1 ، اسكودا 99 بالتكييف ، حاجات كتير
نصيحة ادخل على موضوع اسعار المستعمل( بقلم اديب المنتدى د. تامر) وهتلاقى كل اللى انت عيزه
اهلا بيك مرة ثانيةptmnlo123per122