العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > سيات SEAT

سيات SEAT سيات SEAT سيات الاسبانية الاصل الالمانية الطابع قائد الجناح الرياضى فى مجموعة فولكس الالمانية من اهم موديلات سيات كوردوبا ابيزا وتوليدو وليون

قديم 21-05-2009, 10:09 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا محتار وعايز حد يقولى كلام كويس

يا باشا مفيش تعب ولا حاجة بص يا باشا

ال99 مميزاتها ضريبة قليلة و استهلاك بنزين قليل جدا الصفيحة بتعمل من 350-400 كيلو لانها 1000 سي سي و انجكشن

ال 99 قطع غيارها اغلي حبه بسيطة و صيانتها عايزه حد بيفهم ميبوظش الحساسات ولا الكنترول بتاع الانجكشن و عايزه طرق معينة في غسيل الموتور و هكذا

عيوب ال 99 حاجات بسيطة الكوالين و بتاع مش عيوب بس بتستهلك اسرع من ال94 مش معني كده انها بتبوظ علي طول و بسرعة لا طبعا بس عمرها الافتراضي اقل بس من ال 94

ال 94 الصالون خاماته افضل

لو عايز عربية اعتمادية و استهلاك بنزين قليل و ضريبة قليلة و شكلا حلوة و برضه لما تقول يا جري هتجري هات ال 99 و برضه المحاذير اللي قلتلهالك دي محلولة لان اللي بيفهموا فيها كتير و نصيحة اكشف كويس جدا علي الصاج و الاحواض و القوايم و الكرتيرات و تقيس كبس الموتور و تشوف محتاجة مصاريف ولا لا و تقولي محتاجة ايه و انا اقولك تاخدها ولا لا و بأذن الله ربنا يوفقك و تجيب حاجة كويسة

IBIZA
قديم 21-05-2009, 10:26 PM
mando_07 mando_07 غير متواجد حالياً

mando_07 will become famous soon enoughmando_07 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

ههههه والله يا باشا انا مش قصدي حاجة انا بس عايزه يحدد عشان لو طلبه او استفساره اقدر اجاوب عليه هجاوب لو الاستفسار بتاعه عن عربية تانية يبقي من مهامي الاشرافية اني اودي الموضوع مكانه الصحيح عشان يلاقي اهل الخبرة اللي يجابوا عليه و انا في انتظار سؤاله بس كده
ya 7abeeb 2alby ana 3aref ana bhzr m3ak bs
elmohem ant eh a5bark w eh a5bar elexams m3ak
ptmnlo123per1127
قديم 22-05-2009, 02:29 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mando_07 مشاهدة المشاركة

ya 7abeeb 2alby ana 3aref ana bhzr m3ak bs
elmohem ant eh a5bark w eh a5bar elexams m3ak
ptmnlo123per1127
انا عارف يا باشا

انا تمام الحمد لله ادعيلي هبدأ بعد 4 ايام

IBIZA
قديم 22-05-2009, 03:54 PM
mando_07 mando_07 غير متواجد حالياً

mando_07 will become famous soon enoughmando_07 will become famous soon enough