العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 28-07-2011, 06:27 AM
walidelwahsh
Guest

افتراضي رد: اريال اللوجان اتكسر .. اعمل ايه يا شباب ???

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسام البورسعيدى مشاهدة المشاركة

الله الله .. بقى كده .. ينفع كده الـ 516 تغيرك بالشكل ده

امال لو مكنتش نازل من سيات يعنى اوروبى برضو كنت عملت فينا ايه يا كبير ؟!!!!

حبيبي والله يا حسحس
ماقدرش ازعلك منى
بيني وبينك الموضوع مش موضوع عربية
الموضوع هو الحشو اللي راكبها
هههههههههههههه
قديم 28-07-2011, 10:25 AM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa mamdouh مشاهدة المشاركة

اريال !!!!!!!!!!!!!! .......... هى اللوجان لسة عايشة فى العصرى الحجرى........... الناس مش فالحه بس غير فى التريقة على العربيات الصينى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa mamdouh مشاهدة المشاركة

فعلا العربية لا يوجد بها اريال "ولا برسيل " بل يوجد بالكاسيت انتنا داخلية بدل الاريال........ انا عوزك تتفرج على اى عربية اسبرانزا ولو لقيت اريال يبقى ليك الكلام ...وهو دة التقدم ...............الصين خلاص عدت
ياريت و الله يا استاذ مصطفى تقولى الصين عدت راحت فين بالظبط
و عموما انا لسه امبارح مسروق الاريال بتاع ال 113 و رحت علشان اشترى غيره لقيت النوع الى موجود فى محلات الاكسسوار السن بتاعه قصير و مش طايل يربط فى الصاموله بتاعه القاعده و مش عارف هلاقى زى الى كان راكب و الا لأ
للأسف واضح انهم كانو بيصنعو ال113 قبل ميعدو

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم

قديم 31-07-2011, 12:54 AM
الصورة الرمزية pointer
pointer pointer غير متواجد حالياً

مشرف فولكس و رينو
هواياتي: كتير اوي

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute

الاريل هو الانتينا و الانتينا هي الاريل و المدمج ده مش ميزه و العادي ده مش عيب
و الحمد لله رينو فيها ايمو بلايزر يعني ما قيش داعي تخاف تتسرق العربيه بحالها زي العربيات التانيه

اكتب ان شاء ولا تكتب انشاء , بارك فيكم

teto2005 سابقاً
اعتزار عن التاخير في الرد و المتابعه
ادعوا لوالدتي بالرحمه و لوالدي بالشفاء
قديم 31-07-2011, 01:01 AM
الصورة الرمزية pointer
pointer pointer غير متواجد حالياً

مشرف فولكس و رينو
هواياتي: كتير اوي

pointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond reputepointer has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد الشناوى1981 مشاهدة المشاركة

ياريت و الله يا استاذ مصطفى تقولى الصين عدت راحت فين بالظبط
و عموما انا لسه امبارح مسروق الاريال بتاع ال 113 و رحت علشان اشترى غيره لقيت النوع الى موجود فى محلات الاكسسوار السن بتاعه قصير و مش طايل يربط فى الصاموله بتاعه القاعده و مش عارف هلاقى زى الى كان راكب و الا لأ
للأسف واضح انهم كانو بيصنعو ال113 قبل ميعدو
والله انت راجل سكره
و ربنا يبارك لك في عربيتك و والله احب اللي يقول الحق و لو عاي حساب عربيته
يعني هي من بقيه اهلنا
بارك الله فيك

اكتب ان شاء ولا تكتب انشاء , بارك فيكم

teto2005 سابقاً
اعتزار عن التاخير في الرد و المتابعه
ادعوا لوالدتي بالرحمه و لوالدي بالشفاء
قديم 31-07-2011, 01:10 PM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pointer مشاهدة المشاركة

والله انت راجل سكره
و ربنا يبارك لك في عربيتك و والله احب اللي يقول الحق و لو عاي حساب عربيته
يعني هي من بقيه اهلنا
بارك الله فيك
لك كل التحيه و الاحترام
انا بس الى عايز اقوله ان مفيش داعى نزعل بعض و احنا هنا مش اهلى و زمالك و كل فريق عايز ينتصر للحزب بتاعه
الموضوع كله ان المنتدى من اهم اهدافه هى نقل الخبرات الشخصيه بكل الصدق و الرغبه فى الافاده و الطابع الاجتماعى للمنتدى هو اجمل ما فيه و يا رب دائما نفضل اخوات و حبايب .
نسيت اقولك اننا اتقابلنا فى عيد ميلاد المنتدى بس مكنش فيه فرصه اتعرف على حضرتك لانى مشيت بدرى بس ملحوقه ان شاء الله فى فرصه تانيه

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم