العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > سوبارو Subaru

قديم 21-04-2011, 01:57 PM
الصورة الرمزية seaf_sawy
seaf_sawy seaf_sawy غير متواجد حالياً
من انا؟: Man
هواياتي: JuliusjafJD

seaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to beholdseaf_sawy is a splendid one to behold
افتراضي رد: إعلان سافل من سوبارو

شركه زباله هى بتعرف تبيع 5 عربيات فى السنه كلها المفروض نقاطع التوكيل المقرف دة ونمشيه من مصر
قديم 21-04-2011, 02:31 PM
corsair
Guest

اعلان قذر زي صاحبه وان شاء الله لما فلسطين تتحرر ان شاء الله هنعمل احنا اعلان للسوبارو وهيه بتشيل اشلاء اليهود

التعديل الأخير تم بواسطة أحمد فاروق سيد ; 22-04-2011 الساعة 04:04 AM سبب آخر: تعديل كتابة كلمة
قديم 21-04-2011, 02:51 PM
hyundai2005 hyundai2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد حمدي
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: قياده ومتابعه السيارات

hyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond reputehyundai2005 has a reputation beyond repute

طبعا انا ضد اليهود الخنازير واللي بيعملوه في فلسطين واي حته وياستاهلوا الحرق مليار مره بس بصراحه الصوره اللي فوق والفيديو الاولاني شكلهم كده والله اعلم متركبين وواضحه جدا جدا ولا اعلم السبب ليه او قصده ايه اللي عمل الكلام دي وطبعا لا اقصد الزميل الفاضل احمد انور انت علي راسي من فوق يا غالي حضرتك اكيد عثرت عليهم بالصدفه او وصلوا ليه عالايميل زي كتير من الرسائل والصور اللي بتجيلنا من ناس منعرفهاش كل اللي اخشاه اننا نظلم حد لا اكتر ولا اقل ( ان بعض الظن اثم ) وده مش دفاعا عن سوباروا دي اصلا عربيات متتركبش والعربيه فعلا اللي خبطت الطفل المناضل الفارس اللي اتمني اكون مكانه عربيه سوباروا بس كان ممكن تكون تويوتا او مرسيدس وكانوا حيعملوا نفس النظام واستخدامها سلاح ضد الشركه ايا كانت ودي وجهه نظري وطبعا ربنا يحرق اليهود ويخلصنا منهم للابد
قديم 21-04-2011, 03:37 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

حسبيا الله ونعم الوكيل
ان شاء الله يومهم قريب

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 22-04-2011, 06:41 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

انا عايز استفسر من حاجه مش السوبارو يابانى اه الى دخل اسرائيل فى الموضوع