العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 21-04-2011, 12:48 AM
cars admire
Guest

افتراضي رد: الحمد لله اخيراااا استلمت السانديروا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedabotaleb33 مشاهدة المشاركة

طبعا يا جماعه قبل كل حاجه الحمد لله لان فعلا الواحد مش عارف ربنا ليه حكمه فى كل شى انا كنت المفروض استلم العربيه يوم 26/1/2011 بس من غير ورق والورق كان بعدها باسبوع بس الحمد لله فضلت استنى الورق قبل مستلم وده من فضل ربنا لان انا ساكن فى وش حى المنتزه فى اسكندريه ومش عاوز اقولقم الى حصل عندنا فى يوم 28 و 29 عربيات الحى بالكامل ادمرت بالاضافه ان الحى كله ولع ووجود عربيه من غير نمر فى الظروف دى معنها انها كانت ضايعه ضايعه
المهم مش حطول عليكم العربيه تحفه وبجد عفشه وسحب ممتاز الملاحظه الوحيده لحد دلوقتى بس ان الكاسيت سعات السى دى بيقطع فى المطبات وخصوصا عين القطه واحيانا بيهنج مش عارف ده عيب الكاست ولا السى دى

الف مبروك

: 14369D~149::1 4369D~149: