العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Corolla

Corolla toyota corolla تويوتا كورولا

قديم 05-01-2012, 11:54 PM
almoez almoez غير متواجد حالياً

almoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the rough
افتراضي رد: dvd+gps toyota corolla 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elgohary20012 مشاهدة المشاركة

أسف يابشا مش قصدنا حاجة وحشة والله على العموم انا لقيت 8 بوصة عامل 4300 من غير الكاميرا و ضمان سنة ولسة محولتش أعمل خصم ...مش عارف أية رأى حضرتك و على فكرة ياريت تقولى على طريقة الشراء على النت أزاى عشان تكون مضمونة و جزاك الله كل خير

انا بهزر معاك مش زعلان ولا حاجه

هوا صراحه انا مش بطلب شخصيا والدي اللي بيطلب :

لما بعتنا ليهم رساله علي الايميل قالو طريقه الدفع الفيزا او ويسترن يونيون لتحويل الاموال بس بياخدو عموله كبيرة شويه..

بس انا شخصيا مضطر اجرب المرة دي بيعتوا عن طريق DHL اللي هيكلف 100 دولار حوالي 650 جنيه

بس لو جيت قارنت سعر الجهاز عندهم مثلا ب 200$ وكاميرا 20 $ وخريطه 10$ وشحن 100$ برده هتلاقيه ارخص من اللي في مصر بس يارب يوصل غير كدا دي شركه مشهورة هوا صحيح صيني بس انا متأكد انه درجه اولي..

بس الافضل انك تدور كويس وتلف يمين وشمال وتاخد قرار صح علشان انت ممكن تشتري حاجه وبعدها تلاقي حاجه احسن وتندم بس انا شخصيا استقريت علي منتجات الشركه دي..

ولو مش مستعجل اوي اصبر ممكن اجيب قبلك وانقل تجربتي هنا بالتفصيل ان شاء الله

واتمني لو احد الاعضاء ليه تجربه مشابهة ياريت ميبخلش علينا
قديم 06-01-2012, 02:26 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

طالما حضرتك من اسكندرية ، روح شارع بور سعيد وأمام نادى المحافظة فى محل كبير بتاع إكسسوارات الصوت للسيارات هاتلاقى عنده جهاز لكل سيارة وأنا سألت عنده على جهاز لسيارة Honda Civic بيه كل المواصفات المطلوبة ولقيت سعره 3200 جنيه بالكاميرا والتركيب وهو صناعة صينى

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 06-01-2012, 02:30 AM
almoez almoez غير متواجد حالياً

almoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the roughalmoez is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

طالما حضرتك من اسكندرية ، روح شارع بور سعيد وأمام نادى المحافظة فى محل كبير بتاع إكسسوارات الصوت للسيارات هاتلاقى عنده جهاز لكل سيارة وأنا سألت عنده على جهاز لسيارة Honda Civic بيه كل المواصفات المطلوبة ولقيت سعره 3200 جنيه بالكاميرا والتركيب وهو صناعة صينى
متشكر اوي هبقي اروح اسال هناك لو مريت من علي هناك..

بس برده الاسعار غاليه جدا وعلي الفاضي ..

بس حضرتك معاك كورولا موديل كام..؟

قديم 07-01-2012, 03:11 PM
elgohary20012 elgohary20012 غير متواجد حالياً

elgohary20012 is on a distinguished road

متشكر يأستاذ نبيل على مداخلة سياتك بس ياترى الجهاز اللى عندة 8 ولا 7 بوصة و الكاميرا اللى بتتحط فى الأكصدام و لا ليها مكان تانى و ياريت نوع الجهاز أية وعامل مع سياتك أية و علية ضمان ....فى أنتظار رد سياتك
قديم 14-01-2012, 09:01 PM
muhsamir muhsamir غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مبرمج

muhsamir will become famous soon enough

السلام عليكم
تحياتي أخي الكريم ..
في حل بسيط و غير مكلف و هو إنك تكلف حد في الخليج يشتريها و يجيبهالك و هنا سعرها لا يتعدى 1500 ريال مع الكامير و الجي بي إس. يعني 2400 جنيه تقريباً