العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > نوبيرا

نوبيرا

قديم 06-06-2013, 08:15 AM
khaabas khaabas غير متواجد حالياً

khaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond reputekhaabas has a reputation beyond repute
افتراضي رد: من غير شتيمه بفكر اغير النوبيله واجيب رينو ميجان

بس خلى بالك من حكاية اركب اللى على مزاجك دى لان مرة ركبت على مزاجى وندمت اشد الندم وخسرت فى العربية رررررررررررررررر اوى

شوف دور على حاجة الناس فاهمها وقطع غيارها منتشرة وفي المعقول واللى الناس بتحبها علشان لما تبيع تحط رجل على رجل وتبعها عالطول واللى يقولك هو انا بجيب عربية علشان ابيعها قوله يعنى انا بجيب عربية علشان احطها فى المتحف فضلا محدش يعرف الظروف ايه ممكن تجيب العربية النهاردة وفجأة تحتاج فلوسها بكرة
موش كده وله ايه

قديم 06-06-2013, 11:48 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

الميجان عربية كويسة جدا وركوبتها فخمة وجميلة يعني من الاخر عربية ممتازة
لكن طبعا في مصر لو هتركب عربية محترمة وفخمة الخ غالبا هتضحي باسعار قطع الغيار الرخيصة واعادة البيع وسهولة الصيانة
يعني المختصر المفيد
لو عايز تركب عربية قوية جميلة مريحة ثابتة مميزة وعندك استعداد تتحمل مصاريف الصيانة وقطع الغيار هات االميجان
لكن لو يهمك ان صيانة العربية تكون رخيصة وسهلة خلي النويبرا معاك
بس على فكرة النويبرا عربية كويسة برضه وجميلة

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 06-06-2013, 12:53 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة

بس خلى بالك من حكاية اركب اللى على مزاجك دى لان مرة ركبت على مزاجى وندمت اشد الندم وخسرت فى العربية رررررررررررررررر اوى

شوف دور على حاجة الناس فاهمها وقطع غيارها منتشرة وفي المعقول واللى الناس بتحبها علشان لما تبيع تحط رجل على رجل وتبعها عالطول واللى يقولك هو انا بجيب عربية علشان ابيعها قوله يعنى انا بجيب عربية علشان احطها فى المتحف فضلا محدش يعرف الظروف ايه ممكن تجيب العربية النهاردة وفجأة تحتاج فلوسها بكرة
موش كده وله ايه
مع اقتناعى بموضوع ان الواحد بيستمتع بركوب العربية .... يعنى يركب الى على مزاجه ..... بس كلام حضرتك مظبوط جدا ....
اعمل حسابك انك ممكن لأى ظرف تحتاج انك تبيع عربيتك .... محتاج فلوس او جالك فلوس و عاوز تغير العربية بعربية اغلى شوية .... فحتحتاج تبيع العربية القديمة ... متخسرش فيها كتير و تبيعها على طول

ربنا يوفقك للى فيه الخير

قديم 17-06-2013, 03:14 PM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future
عاجل رد: من غير شتيمه بفكر اغير النوبيرا واجيب رينو ميجان

انا من وجهت نظري الميجان عربيه خرافه بكل المقاييس وفيها امكانيت عاليه بس اسعار قطع الغيار غاليه واعاده البيع وحشه وربنا يوفقق في اختيار الافضل هات احسن لانسر تبقي احسن من ناحيه قطع الغيار واعاده البيع وتقبل تحياتي