العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 18-10-2011, 10:01 AM
hanymi45 hanymi45 غير متواجد حالياً

hanymi45 is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز اشترى كلابش للدركسيون بس محتار ؟؟

الموضوع مش مسألة مميزات وعيوب ولكن كل فى كلبش بيفرق عن التانى بمميزات اكتر ولكن مفيش عيوب اقل كلبش افضل من مفيش يعنى كلبش بمفتاح كومبيوتر افضل كتير من المفتاح العادى وميزه اكبر كل ماكان الكلبش تقيل وانت نفسك مش قادر تشيله اكيد اى حد يحاول يخلعه او يفكه حتكون المشكله اكبر واصعب وعايزه وقت اى نعم الحراميه دلوقتى كتروا بياخدوا وقتهم جدا لانه محدش بيقدر يكلمهم حتى صاحب العربيه نفسه لو كان واقف حيخاف يقول حاجه ماهو السرقه بقت بالاكراه ومش فارقه معاهم ربنا يسترها علينا جميعاً يارب يعنى مينفعش نقول الكلبش ابو 30 جنيه زى اللى بـ 90 جنيه بص على ده وده وانت حتعرف انه فيه فرق كبير جدا انا عملت كده لما جيت اشترى ودخت على فكره فى التوفيفيه لغاية ملقيت محل اسمه محمد ابراهيم مشهور هناك هو الوحيد اللى لقيت عنده الكلبش ده وانا اخترت ابو 70 جنيه مع انه كان فيه افضل بتسعين بس انا حسيت انه كويس جدا وانا عربيتى بيجو 205 لما اجيب الجيب شيروكى ابقى اجيب ابو تسعين
قديم 13-11-2011, 12:59 PM
medo1919 medo1919 غير متواجد حالياً

medo1919 will become famous soon enoughmedo1919 will become famous soon enough

شكراً لك أخي الكريم, بارك الله فيك وجزاك كل خير
قديم 13-11-2011, 02:05 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

طب الأتوماتيك ينفع معها من الدركسيون للأسفل ولا لازم دبرياج ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟

geologist the best
قديم 13-11-2011, 02:22 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

بالنسبة للاتوماتيك يفضل الكلابش الذى بين فرامل اليد والفتيس الاتوماتيك او كلابش للطارة فقط

هو ممكن يكون الدريكسيون مع الفرامل بس مش هيكون ذو جدوى مثل الكلابش بتاع فرامل اليد والفتيس الاتوماتيك

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 14-11-2011, 12:47 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

الحمد لله امبارح جبت كلبش من الفرامل للدريكسيون وثقيل لونه اسود ب60 جنية من التوفيقية
وشفت انواع اخرى بس ضعيفة لكن الى ب60 ممتاز وثقيل

geologist the best