العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 25-12-2009, 08:18 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خبر طازة عن بريميرا الصينية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xahmedfaragx مشاهدة المشاركة

صعب يااستاذ بدر الحكم عليها دلوقتى لان ماحدش لسه جربها بس فى ناس بتقول كويسه

انا مش بحكم عليها من ناحية الكفاءة انا بحكم عليها من حيث ان ابوغالى اول مانزلت عمل اعلانات كتيير وساعدت البيع فى الاول وبعدين نامت العملية وده اثر على مبيعاتها بدليل انها مش منتشرة فى الشارع كتيير لكن انا مش بحكم على ادائها او كفائتها لانه مش ممكن قبل 5 سنين استخدام متواصل
قديم 25-12-2009, 11:32 PM
الصورة الرمزية zooma448
zooma448 zooma448 غير متواجد حالياً

zooma448 will become famous soon enough

يا جماعة العربية دى كان سعرها 60000 فى شهرسبتمبر وهى الكلاسيك وانا شوفتها بنفسى وسألت عنها فى نفس الموقع دة والبريميرا 68000 ودلوقتى بقت 63000 ويرد 3000 يعنى بيضحك علينا وشكرا
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=13081

التعديل الأخير تم بواسطة zooma448 ; 25-12-2009 الساعة 11:38 PM
قديم 26-12-2009, 02:08 AM
waelfarid waelfarid غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا

waelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to beholdwaelfarid is a splendid one to behold

وبعدين ده لعب بالالفاظ من الشركة برده المفروض كمان يقولو تبدأ من سعر كذا بمواصفات كذا علشان المفاجاءات زي الاوكازيون تخفيض يصل الي ومبيوصلش
قديم 26-12-2009, 08:42 AM
الصورة الرمزية xahmedfaragx
xahmedfaragx xahmedfaragx غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مراقب حسابات
هواياتي: كرةالقدم

xahmedfaragx is a glorious beacon of lightxahmedfaragx is a glorious beacon of lightxahmedfaragx is a glorious beacon of lightxahmedfaragx is a glorious beacon of lightxahmedfaragx is a glorious beacon of lightxahmedfaragx is a glorious beacon of light

طب وهى سعرها كام دلوقتى خارج التوكيل وهل تستاهل السعر ده وهل حد جربها وهى كام مقعد اصلى بدور على سيارة عائليه بس تكون قويه