العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 01-11-2010, 11:25 PM
hragheb007 hragheb007 غير متواجد حالياً

hragheb007 is on a distinguished road
افتراضي أفضل وكيل للوجان و أفضل قسط

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أزيكوا يا شباب المنتدى الرائع Masrmotors

أحب أولاً أشكركوا و أدعيلكوا أن ربنا يجازيكم كل خير على خدمة الأعضاء الوافية فى أى أستفسار ليهم أو مساعدة فى أتخاذ قرار معين

ندخل بقى على الموضوع بتاعى

نويت بأذن الله أجيب رينو لوجان 2011 F.O بس كان فى كام نقطة محتاج مساعدتكوا معايا فيهم

أيه أفضل وكيل أشتري منه العربية يقدملي أحسن سعر أسرع أستلام و كمان خدمة ما بعد البيع ؟

أيه أفضل مكان أقسط منه العربية ؟
أنا دورت و لقيت أقل فائدة مع بنك ناصر الأجتماعي فائدته 6% ثابته و مدة التمويل ممكن لحد 7 سنين و نص بس فيه شرط رخم لازم يكون فى اتنين موظفين حكومة ضامنين يكون راتبهم معدى القسط ، و المكان التاني هو بنك القاهرة بفائدة 11.8% ثابتة و مدة التمويل لحد 5 سنين و ما فيهوش أى شروط رخمة هو بس البطاقة و أيصال خدمات حديث بس أنتوا طابعاً شايفين الفرق فى الفوائد النص بالنص على طول
هل فى مكان تانى ممكن يقسط العربية زى بنك ناصر كده بفائدة 6% ثابته من غير شرط موظفين الحكومة الضامينين مع العلم أنى هدفع أن شاء الله مقدم 29% (20 ألف) من ثمن العربية اللى هو 68500 يا ريت برضه تأكدولى على السعر ده هل هو صح ولا لأ؟

مرة تانية بشكركوا على مجهودكوا الأكثر من رائع و أتمنى تقبلونى بينكم عضو جديد و أن شاء الله نشيط
قديم 02-11-2010, 07:48 AM
هيثم فريد هيثم فريد غير متواجد حالياً

هيثم فريد is on a distinguished road
افتراضي رد: أفضل وكيل للوجان و أفضل قسط

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة ربنا يباركلك فيها ان شاء اللة بس ياسيدى انا كنت زيك كدة ولفيت كتير وسالت فى بنك ناصر عاوز نفس الشروط دى مع كمان الموظفين يكونوا متثبتين ومش عقود خلى باللك من النقطة دى وسالت فى كذا بنك طبعا الفوايد كتير لانو فسط عربية خالى بالك م النقطة دى لو انتى تقدر تزود المبلغ شوية وتعمل قرض شخصى من بنك مصر هيكون افضلك او قرض سيارة هناك تمويل حتى 90% من تمن العربية تليفونهم 19888 وياريت ططمنى وشكرا واسف ع الاطالة
قديم 03-11-2010, 08:57 PM
hragheb007 hragheb007 غير متواجد حالياً

hragheb007 is on a distinguished road
افتراضي رد: أفضل وكيل للوجان و أفضل قسط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيثم فريد مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة ربنا يباركلك فيها ان شاء اللة بس ياسيدى انا كنت زيك كدة ولفيت كتير وسالت فى بنك ناصر عاوز نفس الشروط دى مع كمان الموظفين يكونوا متثبتين ومش عقود خلى باللك من النقطة دى وسالت فى كذا بنك طبعا الفوايد كتير لانو فسط عربية خالى بالك م النقطة دى لو انتى تقدر تزود المبلغ شوية وتعمل قرض شخصى من بنك مصر هيكون افضلك او قرض سيارة هناك تمويل حتى 90% من تمن العربية تليفونهم 19888 وياريت ططمنى وشكرا واسف ع الاطالة

مشكور يا باشا وبارك الله فيك