العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 19-08-2010, 01:07 AM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال لاصحاب رينو لوجان ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emadnasr مشاهدة المشاركة

رينو لوجان1600 بسعر 68 الف رينو سيمبول 1400 بسعر 84 الف لماذا
فرق الخامات المستخدمة وفرق التقفيل وفرق التكنولوجى واخيرا دى حاجة ودى حاجة ودى ليها مميزاتها ودى ليها مميزاتها والعكس صحيح وفى النهاية انا بعب العربيتين دول جدا
قديم 19-08-2010, 01:10 AM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheyam abd elhamid مشاهدة المشاركة

الله يبارك فيك انا شاكر جدا على الرد وانا فعلا محتاج اعرف العربية اكثرلانها فعلا عربيه ممتازه مع الشكر .
لسة لما حتفهم العربية كويس وتفهم انظمة قيادتها حتنبسط منها جدا بس صبرا عليها علشان اجزائها تتجانس مع بعضها
قديم 19-08-2010, 04:12 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

السلام عليكم جميعا
بص يا سيدي انا شاري العربية من شهرين تقريبا وعامل لدلوقتي حوالي 4000 ك العربية فوق الممتازه ربنا يكفيك شر الطريق بس ذي البيبي لازم تعلمة المشي وحدة وحدة والتكييف نصيحة متشغلوش قبل ال 1000 ك وبعد كدة مش حتحس بية شغال في العربية واي تكييف في اي عربية مهما كانت بيقلل قدرة الموتور 10% بس مشاء الله عندنا تكييف تلاجة انا لسة معملتش صيانة ال5000 ك وعلي ما قريت وسمعت ان العربية بتختلف بعدها انشاء الله للاحسن بس ان جيت للحق انا مش عايز من العربية اكتر من الي هي فية دلوقت وربنا يباركلنا في اللوجي.
قديم 20-08-2010, 03:28 PM
الصورة الرمزية auto5truck
auto5truck auto5truck غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان متطلع للأفضل لى و لمجتمعى الأنسانى
التخصص العملى: مدير صيانة أسطول سيارات
هواياتي: صيد السمك

auto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to beholdauto5truck is a splendid one to behold

الوضع ده طبيعى جداً فى أى عربية مانيوال دايماً السائق بيحس بالأنخفاظ فى القدرة نتيجة تشغيل التكييف و أضافة حملة للمحرك عربيتك زى الفل أن شاء الله و الوكلاء ناس محترمين جداً

أحلى بلد ..... بلدى أشجع ولد ..... ولدى
يا مصر يا عمرى يا بسمتى و فجرى

قديم 25-08-2010, 12:35 PM
sheyam abd elhamid sheyam abd elhamid غير متواجد حالياً

sheyam abd elhamid is on a distinguished road

جزيل الشكر لكل من شارك بالرد المطمئن وبالنصيحه ربنا يبارك لكم جميعاً يا اصحاب اللوجان ..