العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai-i Family

Hyundai-i Family Hyundai-i Family (i10,i20,i30,i40,ix20,ix35)

قديم 12-06-2010, 05:40 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: "هيونداي i20" تنطلق رسمياً في مصر

هى فعلا غالية جدا

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 12-06-2010, 08:18 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

برغم من انها غالية بس حتبيع الفئة دى مطلوبة
قديم 12-06-2010, 10:14 AM
remomeme remomeme غير متواجد حالياً
من انا؟: A girl love to drive fast
التخصص العملى: Multimedia Designer
هواياتي: Graphics, touring the archeological places and internet

remomeme is just really niceremomeme is just really niceremomeme is just really niceremomeme is just really nice

عموما انا روحت اوتوماك و قعدت جوها هيه واسعة من جوه فعلا و الشنطة بتاعتها كمان كبيرة برضة بالنسبة لحجم العربية ، و الاوبشنز اللي فيها حلوه اوي بس و فيها فعلا دركسيون متعدد المهام و شكل التبلوه كام حلو اوي .
هيا شكلها من بره زي ال I30 بالظبط بس طبعا اصغر منها

بس هيا 1400 سي سي ، و تقفيل هندي
الكلام ده اللي قاله المسؤل هناك لما سئلته عنها وكمان قال لي انها هتنزل الشهر الجاي يعني يونيو او يوليو كده.

بس من كلامكم عايزين تقولوا انها احسن الجيتز يعني ولا ايه!!!!!!!!!!!!!؟؟ptmnlo123per111
قديم 12-06-2010, 10:15 AM
remomeme remomeme غير متواجد حالياً
من انا؟: A girl love to drive fast
التخصص العملى: Multimedia Designer
هواياتي: Graphics, touring the archeological places and internet

remomeme is just really niceremomeme is just really niceremomeme is just really niceremomeme is just really nice

الجيتز 100% كوري & 1600 سي سي ازاي ال I20 تبقي بديلة ليها و هيا 1400 سي سي و تقفيل هندي !!! ptmnlo123per144
قديم 12-06-2010, 11:43 AM
pro a7mad pro a7mad غير متواجد حالياً

pro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the roughpro a7mad is a jewel in the rough

العريبة دي لو 1600 هتبقى زي الجيتز ( عربية موت ) لانها هتبقى جراية قوي و هتغري صاحبها , خصوصا مع الحجم الصغير , و بعدين يعني ايه سعرها 85 الف هو فاكرها ابيزا و لا ايه بجد شركة غبور دي انا اتخنقت منها
مستفزة لابعد مدى