العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 25-12-2013, 01:18 PM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of
افتراضي الى خبراء الكماليات

عاوز اجيب كاسيت سونى سنجل دين بدل الكاسيت المقرف الى فى البى واى دى ده واظبط الصوت فيها ( انا اساسا مركب سماعات وصب وجى ام فاضل بس الكاسيت )
المهم بقى انى سمعت ان فى فريم على قد مكان الكاسيت الاصلى بالظبط بيتحط فيه الكاسيت الجديد ومن تحته درج تانى وبيكون قافل كويس مع التابلوه
كنت عاوز اعرف الفريم ده بيتباع فين ؟ وبكام ؟
قديم 01-01-2014, 05:25 PM
wesby wesby غير متواجد حالياً

wesby will become famous soon enough
افتراضي رد: الى خبراء الكماليات

بص على بتاع كاسيت كويس عشان انا حاطط عندى سمعتين سونى مدينى صوت مجسم ورهيب على الكاسيت المقرف دا اما الجى ام او السماعات او الكاسيت مش متظبطين
قديم 02-01-2014, 12:22 PM
الصورة الرمزية mody112
mody112 mody112 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: قيادة السيارات -تجميع معلومات عن السيارات

mody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud ofmody112 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wesby مشاهدة المشاركة

بص على بتاع كاسيت كويس عشان انا حاطط عندى سمعتين سونى مدينى صوت مجسم ورهيب على الكاسيت المقرف دا اما الجى ام او السماعات او الكاسيت مش متظبطين

لو قصدك بالكاسيت المقرف كاسيت البى واى دى فهو فعلا مقرف اخر قرف
لكن يعنى ايه الكاسيت مش متظبط قصدك على البيز والتريبل - لا كله متظبط بس هو امكانياته ضعيفه .
قديم 05-01-2014, 04:53 AM
wesby wesby غير متواجد حالياً

wesby will become famous soon enough

طب ممكن توضحلى اى مشكلته ف الصوت انا صوت كان تمام بالنسبالى وركبت الجى ام والصوت بقا اجمل بكتير عليه على فكره انا مش انا الى مصنع الكاسيت دا عشان اشكر فيه انا بس شايف مفيش داعى لغيرو وانا على فكره اغلبيه مصاريفى ف لاب توب او عربيه او بيت ع الصوتيات لانى بحب الصوت يكون مجسم اوى عشان كدا بقولك الصوت كويس جداا دا حتا ف وصله aux