العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > السيارات التجارية > ميكروباص

ميكروباص عالم الميكروباص و عفاريت الأسفلت

قديم 13-03-2010, 11:57 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: بدور علي الهايس والاسعار مولعه

يا عم الحج لازم دلوقتي تلاقي الدنيا شحه ولعلمك الاسعار هتعلي كتير عن الاول لان تيوتا دلوقتي خربت وعايزة تعوض الخساير بتاعتها
قديم 13-03-2010, 02:17 PM
الصورة الرمزية hazem fahim
hazem fahim hazem fahim غير متواجد حالياً

hazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nice
افتراضي رد: بدور علي الهايس والاسعار مولعه

يا جماعه ما هو اكيد في حل الموديل اصلا مش موجود وبيتباع 2009 علي انه 2010 يعني ثلاث فروق فرق في السعرو فرق موديل وفرق ارتفاع مفاجئ انا بتكلم عن التيوتا ميكروباص 14 و15 راكب لان انا ضروري بامر ربي احدث الشهر ده فياريت حد يقول لي اعمل ايه وجميل منكم التفاعل والمشاركه ده في نظري مكسب كبير بارك الله فيكم
قديم 13-03-2010, 02:20 PM

hazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nicehazem fahim is just really nice
مساعده عاجله بخصوص التيوتا

يا جماعه ما هو اكيد في حل الموديل اصلا مش موجود وبيتباع 2009 علي انه 2010 يعني ثلاث فروق فرق في السعرو فرق موديل وفرق ارتفاع مفاجئ انا بتكلم عن التيوتا ميكروباص 14 و15 راكب لان انا ضروري بامر ربي احدث الشهر ده فياريت حد يقول لي اعمل ايه وجميل منكم التفاعل والمشاركه ده في نظري مكسب كبير بارك الله فيكم
قديم 13-03-2010, 02:37 PM

افتراضي رد: اختفاء وغلو الهايس

انا من الاسكندريه العجمي المشكله ان السعر عمال يعلي كل يوم وجميع الانواع الي في السوق صيني والي جابها اتخرب بيته وبقي عليه ديون ومهددين بالسجن وضياع الاسره يعني انا بتكلم عن ناس شفتهم والنيسان ميكروباص ضعيف وبيفرط رمان بيلي كتير والرمان بتاعه ب400 جني للعجله الوحده وفتيسه حشن واي نقطه ميه في الجاز العربيه تدخن دخانه بيضه والمشكله دي بتتكرر كتير وامساعدين الاماميه ضعيفه جدا مع الحموله والسرعه العجل بيفتح لبره وبيمسح العجل بسرعه ده غير انه بيؤدي الي تهالك العفشه خلي بالك ده كله عن تجربه مش كلام وجميل منك التفاعل وده لوحده مكسب كبير ليه
قديم 13-03-2010, 03:23 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اختفاء وغلو الهايس

الاخ بدر بسيونى كان عمل موضوع عن التويوتا السياحى 15 راكب نازل منها صينى اسبرنزا