العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 14-04-2012, 11:45 AM
esam 123 esam 123 غير متواجد حالياً

esam 123 will become famous soon enough
افتراضي رد: متوسط اسعار المستعمل هذا الاسبوع

بعد اذن الدكتورتامر معروض عليا سيارة تيمبرا كانت معاقين مواصفات اورووبى 1400 سى سى باور وسنتر وتكييف عاملة 63000 كيلو الحالة العامة كويسة جدا موديل السنة 1990مطلوب 33000 السعر دة اخبارة اية اخلص ولا كتير وياريت تقولى العربية دى اخبارها اية وكويسة وقطع غيارها موجودة او لو مش عاجباك رشحلى حاجة كويسة تستحمل السفر وثابتة على الطريق
قديم 14-04-2012, 12:17 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة esam 123 مشاهدة المشاركة

بعد اذن الدكتورتامر معروض عليا سيارة تيمبرا كانت معاقين مواصفات اورووبى 1400 سى سى باور وسنتر وتكييف عاملة 63000 كيلو الحالة العامة كويسة جدا موديل السنة 1990مطلوب 33000 السعر دة اخبارة اية اخلص ولا كتير وياريت تقولى العربية دى اخبارها اية وكويسة وقطع غيارها موجودة او لو مش عاجباك رشحلى حاجة كويسة تستحمل السفر وثابتة على الطريق
30000 سعر معقول
قطع الغيار موجودة ومعقولة وهى سيارة جيدة فى هذا السعر

قديم 14-04-2012, 02:41 PM
virusx_x virusx_x غير متواجد حالياً
هواياتي: نتاوي

virusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to beholdvirusx_x is a splendid one to behold
للاهمية رد: متوسط اسعار المستعمل هذا الاسبوع

انا كنت عايز نصيحة منكم لاخوكم الصغير انا قدامي فورد اسكورت 98 فل اوبشن دواخل فابريكة رشة حزام نضافة 1300cc بدون بور 5 غيار مانيوال كل حاجة فيها فبريكة الفرش حتي الكاسيت الاصلي بتعها بحالته يعني باختصار حالة 10/10 والبوية بتعتها الفبريكة و مصفحة من تحت و التكيف الراجل بيحلف انو عايز شحن بس الراجل بيتكلم في 30 وصلتها معاه 28 اي رايك فيها و انا لسا النهاردة ان شاء الله هرفعها في بنزينة لو في اي حاجة معينة اخلي بالي منها ؟ و انا اشكركم بحرارة حتي تنصهرو
قديم 15-04-2012, 12:20 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة virusx_x مشاهدة المشاركة

انا كنت عايز نصيحة منكم لاخوكم الصغير انا قدامي فورد اسكورت 98 فل اوبشن دواخل فابريكة رشة حزام نضافة 1300cc بدون بور 5 غيار مانيوال كل حاجة فيها فبريكة الفرش حتي الكاسيت الاصلي بتعها بحالته يعني باختصار حالة 10/10 والبوية بتعتها الفبريكة و مصفحة من تحت و التكيف الراجل بيحلف انو عايز شحن بس الراجل بيتكلم في 30 وصلتها معاه 28 اي رايك فيها و انا لسا النهاردة ان شاء الله هرفعها في بنزينة لو في اي حاجة معينة اخلي بالي منها ؟ و انا اشكركم بحرارة حتي تنصهرو
السعر 26000
خللى بالك قطع الغيار غالية وإعادة البيع سيئة ولابد من التأكد من حالة السيارة جيدا

قديم 15-04-2012, 08:15 PM
alsunian81 alsunian81 غير متواجد حالياً

alsunian81 is on a distinguished road

د/ تامر انا معاي سايبا برايد ايراني 2009 ومركبلها تكييف ومن غير باور فابريكه بره وجوه وفيها بطاريه جديدة جافة وسنتر وإنذار ترخيص 3 سنين حتي يناير 2015 وعاملة 35,000 كم أطلب فيها كام؟؟
وشكرا لك

التعديل الأخير تم بواسطة alsunian81 ; 15-04-2012 الساعة 08:27 PM

الكلمات الدليلية
مصر, اسعار المستعمل, اسعار السيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارة مستعملة للبيع, دايهاتسو تريوس