العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 14-10-2010, 03:40 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أدب الرحلات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

كورس الـ CCNA

طبعا انا بعد ما اتخرجت كان لازم اتخصص ومكنش اودامي غير اختيارين ياما الشبكات ياما الويب ديزاينر وطبعا لاني بحب الحركه ده ايام الكورس هههههههههههه علشان انا عارف ان التريقة هتكون للصبح

كويس انك عارف ان التريقة هتكون للصبح
ربنا يكون في عونك يا فيفي شايلاك ومتحمله البهدله منك
ومش بهدلتك انت بس بهدلتك انت ونادي مصر موتورز كله ( يا تكسجي)
ههههههههههههههههههههههه

المهم الكورس ده كان في القوات المسلحه وكنا شله مكونه من 9 افراد مسلحين هههههههههههه قصدي طلبه يعني

قصدك 9 مصايب مش 9 طلبة ركز

المهم مشكلتي في بداية الكورس ده اني كنت بسرح كتير يعني كنت هموت العميد اللي كان بيدينا الكورس وكنت هعمله زي القرموطي الضغط بيلف في البلد وانتا لسه صغير واللي بيقعوا اليومين دول الصغيرين

لان العميد يا عيني كان يطلع عين اهله في الشرح وبعد ما يخلص اقوله عيد تاني لدرجة اني جيت في يوم كان عندي انتر فيو في شركة والمهندس سئلني سؤال عبيط وكان لسه مشروح ليا قبلها بيوم المهم يا رتني قولت معرفتهوش لا جاوبت اجابة تانية خالص اصل انا من النوع اللي محبش اقول علي حاجه معرفهاش هههههههههههههههه

مصيبة مش كدا

انت هتقوليييييييييييييييييييي يييييييييي
متفكرنييييييييييييييييش

احلي حاجه روحت تاني يوم الكورس وكلمت العميد وسئلته السؤال اللي اتسئلته ده وكان رده عليا بصوت رهيب وقال تـــــــــــــــــــــــي ــــــــــــــــــــت

وتقريبا المعهد كله سمعه والناس افتكرته اتجنن

ههههههههههههههههههههههههه هههه
منك لله يا فقري
انا عرفت التيت دي كانت ايه اصلها وصلت عندي هنا
هههههههههههههههههه

تفتكرو ليه هو انا عملت حاجه غلط ههههههههههههههههههههههه

لا يا خويا انت بتغلط لا سمح الله
انت بتعمل مصايب بس

فاكرين المشهد بتاع فيلم محمد هنيدي امير البحار

انت يا بني موسوعة افلام والا قاعد في الشغل تتفرج على افلام كل حاجة جايب استشهاد بفيلم
ارحم نفسك بقى شوية
ههههههههههه

لما جه يتخرج من المعهد والعميد خلاه يمضي علي ورقه بان المعهد غير مسئول عن اي مركب يركبه محمد هنيدي

نفس الموقف ده كان معايا ههههههههههههههههههههههههه

العميد ده اخر ما زهق مني قالي عالله تقول لحد اني انا اللي اديتك الكورس او انك خدته في المعهد ده من الاساس هههههههههههههههههههههههه

كان حتة يوم ههههههههههههههههههههههههه ههههه

بس تصدقو بعد ما سيبت المعهد وخلصت قعدت مع نفسي وراجعت الكورس كله من بدايته والحمد لله جه بفايده ههههههههههههههههههههههههه ههه

طيب الحمد لله انك عرفت تفهم حاجة من الكورس ده في الاخر
لكن ليا سؤال
هو انت كنت سرحان في ايييييييييييييييييييييييي ييييييييييييه
اوعى تقولي دنيا تاني

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 14-10-2010, 03:44 PM
الصورة الرمزية sad-bird

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Injection مشاهدة المشاركة

يا حكاياتك يا أبو الكراسير, وزعلان على اللى حصل فى فيفى, ماهو كله تخليص حق يامعلم.

بس متعرفش الكورس كان بكام, علشان نفسى هفتنى ناحية الديزاينينج.

عايزين باقى حكايات ثانوى بتاعة الضياع, والجامعة بقى وكده.

مش عارف خالد باشا راح فين, يارب يكون بخير.

وكمل بقى يا برنجى, ونزل باقى المصايب.

هوه هيقول وانت هتفضل متفرج كده
ما تقول حاجة ياعم عمرو والا خايف تتفضح انت كمان

ههههههههههههههههه

قديم 14-10-2010, 03:55 PM
الصورة الرمزية sad-bird

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

نصر أكتوبر

عرفتو مشاكل عرب سيناء جاية منين

اسياد المعلم مانعينه من تعمير سينا والعرب جاعو وليس لديهم اى شىء لاخدمات ولاعمل ولا اى حاجة

فحدث الصدام بينهم وبين الحكومة (هذا الصدام قديم منذ سنوات وليس هذه السنة فقط )

بالاضافة انهم حتى وقت قرييب كانو بيلاقو خدمات ورعاية من الجانب الاخر مع اهمال جانبنا والحدق يفهم

احد الركاب / اول مرة اعرف الكلام ده
طبعاااااااااااااااااااااا ااااا مش احنا قلنا قبل كده الناس كلها بقى عاوزه كل حاجة تيك اواي كله في ساندوتش

التانى / الجزائريين دول من يومهم ولاد .................
اهو هو ده عينة اللي عملوا حرب مصر والجزائر

انا / عيب ميصحش ده شعب عربى مسلم و.......دى تصرفات رئيسهم ومش معناها انهم مش كويسين بل هما ليهم حقوق علينا بصفتهم عرب ومسلمين

واحد / ولا مسلمين ولازفت انت مشفتش عملو فينا ايه لما لاعبناهم فى الجزاير سنة حاجة وتمانين وضربونا هناك وثابت البطل مسك كرسى ودافع عن نفسه

ياااااااااااااااااااااااا دى الكورة

اووووووووووووووف

اوووووووووووووووووووووووف مليون مرة
الله يلعن ابو الكورة مليون مرة
حاجة تقرف

اغلب المعلومات اللي قلتها يا ابو عمر كنت عارفها لو اني اول مرة اعرف معلومات سعد الدين الشاذلي، وكمان اول مرة اعرف موضوع الجزائر ده انا كنت اللي اعرفه هو دول الخليج

اما عن الثغرة فلي الشرف ان السيد الوالد كان فيها ، ولسه فيه اثار جرح بطول قصبة رجله كلها بسبب القنابل العنقودية اللي كانو بيستعملوها ولاد التييييييييييييييييت

ومن ضمن المخططات وقتها انهم قالوا الثغرة اذا كانت هتقلب الموازين في الحرب كانت المدفعية المصرية هتضرب كله في بعضه ويعتبروا اللي ماتو في الثغرة شهداء حرب وخسائر مجبرين ليها

قديم 14-10-2010, 03:58 PM
الصورة الرمزية sad-bird

جمال رئيس جمهورية

اصل كنت عايز الحق مسلسل البخيل وانا بتاع فريد شوقى وبسلامتك لما فتشوك فاتتنى الحلقة

ههههههههه يخرب عقلك ياجمال رئيس جمهورية وعايز تشوف المسلسل ؟؟؟؟؟؟؟؟

هههههههههههه طبعا مهو رئيس الجمهورية ده راجل فاضى وكل اللى حواليه بيدورو البلد

وهو بيعمل ايه

بيشوف مسلسل البخيل وانا

ههههههههههههههههههههه

يخربيت سنين يا جمال
ده مصييييييييييييييييييبة
بس سيبك انت احلى حاجة في رئيس الجمهورية
يتفرج على البخيل وانا
طيب الكلام ده كان زمان قبل الفضائيات ما تفتح على البحري النهاردة بقى لو جمال فتح التلفزيون هيعمل ايه
اظن 24 ساعه شغااااااااااااااااااااااا ااااااااااال

متحاول تتصل بيه تشوف اخباره ايه وعامل ايه
اكسب ثواب مكنش عيش وكباب
هههههههههههههه

قديم 14-10-2010, 04:03 PM
الصورة الرمزية sad-bird

عبد الحميد بـيـه

يستاااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااهل
هههههههههههههههههههههه
احلى حاجة احتلال الهكسوس
صحيح فكرتني باحتلال الهكسوس اللي حصل عندكم في رمضان

ربنا يجعله عامر
وعقبال لما نيجي نحتل انا وابو دنيا وابو نسمة
ههههههههههههههههه