العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق > الأجازات و السفر

قديم 18-10-2011, 12:56 AM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل واحد يقول احلي رحلة طلعها في حياته

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

الرد فى الاقتباس
شكرا لمرورك وردك
علي فكرة الفيديو اللي في التوقيع جميل ما شاء الله
جزاك الله خيرا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

تسلمي يا دكتوره هبه وده سمك اسمه كوشر ده اللي لونه بني وفي سمك اسمه ناجل اللي لونه احمر بس طبعا مش تبعي انا مليش غير في الكاليماري فقط تخصصات بقا هههههههههههههههههههه

وديه شكل الصنيه بالكامل بس مش بتاعتي الصراحه هههههههههههههه لحسن انا عارف اني متراقب هههههههههه

كوشر وناجل
اساميهم غريبة شوية؟
بس ما شاء الله شكل الصنية جميل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

يابني دي مش صورة مراكبي دي صورة واحد بيهرب مخدرات في عرض البحر
حمدالله عالسلامة
بس علي فكرة
لازم تقولنا بقي احلي رحلة طلعتها

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم

قديم 18-10-2011, 07:37 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

الموضوع جميل جدا
ان شائ الله اول ما أخد اجازة حكتب بدل دقدقة شاشة الموبايل الي خلتني بحب النمل و متعاطف معاهم !
بس رحلة كورسير تحفة ما شاء الله
فكرتني في العين السخنة كنت بسنوركل جنب القارب و فجأه شوفنا سرب درافيل جي من بعيد انا خفت و طلعت لاني قاري عن الدولفن أتاك بس لما جم يعدوا من جنب القارب رميت نفسي و قولت لو فاتتني مش حتتعوض
و اكتشفت ان اعدادهم بالعشرات ماشيين تحت مش علي قد الي فوق بس
بس كانوا مستعجلين
هما اتنين تلاتة الي رجعوا لفوا تحتينا تاني و مشوا تاني بسرعة

و فطست من الضحك علي وصفك لرحلة المعابد

و بعون الله لما ارجع احكيلكم علي موقف كومدي في رحلة من جدة الي المدينة بأتوبيس سرعته 50 هههههه

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 18-10-2011, 11:57 AM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.هبه77 مشاهدة المشاركة

شكرا لمرورك وردك
علي فكرة الفيديو اللي في التوقيع جميل ما شاء الله
جزاك الله خيرا

جزاكى الله خيرا
وربنا يجعلنا من اهل الجنة

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية
قديم 18-10-2011, 01:13 PM
mf mf غير متواجد حالياً
---------

mf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond reputemf has a reputation beyond repute

للاسف يادكتورة اي رحله طلعتها كانت في السعوديه
لاني رجعت من السعوديه علي الكليه الحربيه 3 سنين وبعدين علي السلوم سنتين وبعدين علي السودان سنة وبعدين رجعت هنا علي الثورة .....

نفسي والله اعمل رحله مع اتنين هنا مطلعين عيني تريقه علشان مش عارف اطولهم ولا يقعوا تحت ايدي

بس مسيرهم هيقعوا هيقعوا
قديم 19-10-2011, 01:25 AM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

الموضوع جميل جدا
ان شائ الله اول ما أخد اجازة حكتب بدل دقدقة شاشة الموبايل الي خلتني بحب النمل و متعاطف معاهم !
بس رحلة كورسير تحفة ما شاء الله
فكرتني في العين السخنة كنت بسنوركل جنب القارب و فجأه شوفنا سرب درافيل جي من بعيد انا خفت و طلعت لاني قاري عن الدولفن أتاك بس لما جم يعدوا من جنب القارب رميت نفسي و قولت لو فاتتني مش حتتعوض
و اكتشفت ان اعدادهم بالعشرات ماشيين تحت مش علي قد الي فوق بس
بس كانوا مستعجلين
هما اتنين تلاتة الي رجعوا لفوا تحتينا تاني و مشوا تاني بسرعة

و فطست من الضحك علي وصفك لرحلة المعابد

و بعون الله لما ارجع احكيلكم علي موقف كومدي في رحلة من جدة الي المدينة بأتوبيس سرعته 50 هههههه
هو اية الدولفين أتاك دة؟
اتوبيس من جدة الي المدينة يعني مش اقل من 400 كيلو وسرعته خمسين في السعودية ؟ غريبة جدا
منتظرين الحكاية
شكرا لمرورك وردك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mf86 مشاهدة المشاركة

للاسف يادكتورة اي رحله طلعتها كانت في السعوديه
لاني رجعت من السعوديه علي الكليه الحربيه 3 سنين وبعدين علي السلوم سنتين وبعدين علي السودان سنة وبعدين رجعت هنا علي الثورة .....

نفسي والله اعمل رحله مع اتنين هنا مطلعين عيني تريقه علشان مش عارف اطولهم ولا يقعوا تحت ايدي

بس مسيرهم هيقعوا هيقعوا

بسم الله الرحمن الرحيم
وما كان ربك نسيا
صدق الله العظيم