العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

موضوع مغلق

قديم 28-06-2009, 01:17 PM
الصورة الرمزية dreamer lover
dreamer lover dreamer lover غير متواجد حالياً

dreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to beholddreamer lover is a splendid one to behold
افتراضي رد: أطلب معرفه قسط أى سياره جديده

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ابحث عن ثمن سيارتين وحدودي الاتية مقدم 10000 وقسط شهري 1300جنية وعلي اكبر قدر ممكن من السنين معرفش ممكن توصلوة لكام
واكيد مفردات مرتب من الوالدة هية الي هتشتريهه لي باسمهه وهية مديرة مدرسة ثانوية ولان الوالد
علي المعاش علشان كدة التقسيط من طرفهه هية
الاولي:لانسر الشكل الجديد خليجي موديل 2009 قسط مقدم 10الاف جنية قسط مع مفردات مرتب بالطبع
والتقسيط 1300جنية شهريا للسيارة اوتوماتيك ولو امكن لو نفس النظام القسيط علشان السعر بس للسيارة مانويل وفرق السعر كام بين الخليجي والتوكيل
الثانية هوندا سيتي قسط بنفس المقدم ونفس فلوس التقسيط في الشهر 2009 الموديل 1600سي سي
وبرضة تمنها في المانويل و1300سي سي
ملحوظة لو فعلا ممكن الاقي تقسيط في حدود كدة فانا هتكل علي الله واشتريهه فورا
وشكرا علي الخدمات الجميلة دي
قديم 10-07-2009, 12:33 PM
warranty warranty غير متواجد حالياً

warranty is on a distinguished road
رد: أطلب معرفه قسط أى سياره جديده

انا عاوز اقسط كيا سيراتو الموديل الجديد مانويل او اتو ماتيك وممكن تكون خليجى كمان لانى اعرف ان سعر السيارات الخليجية فى مصر اقل بكتير من السيارت لدى الوكيل عاوز اعرف سعر مانويل كام واتوماتيك كام وادفع مقدم كام بس انا لااملك الا 20000 جنية وممكن ادفع قسط لغلاية 1700 جنية كل شهر ومش مهم مدة التقسيط مع العلم انى موظف قطاع خاص ومرتبى معقول ومعى خطاب من الشركة بمفرادات الراتب .
ارجو الرد سريعا حتى لايطير منى مبلغ المقدم .
مع خالص الشكر

التعديل الأخير تم بواسطة warranty ; 10-07-2009 الساعة 12:37 PM
قديم 11-07-2009, 12:56 AM
الصورة الرمزية محمد موافي
محمد موافي محمد موافي غير متواجد حالياً

محمد موافي is on a distinguished road
رد: أطلب معرفه قسط أى سياره جديده

شكرا جزيلا يا دكتورptmnlo123per195ptmnl o123per1106
قديم 11-07-2009, 04:36 AM
elhzen102 elhzen102 غير متواجد حالياً

elhzen102 is on a distinguished road

سوزوكى فان 6 راكب الى هى بتستعمل لى نقل الركاب اليومين دول
قديم 11-07-2009, 11:20 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة warranty مشاهدة المشاركة

انا عاوز اقسط كيا سيراتو الموديل الجديد مانويل او اتو ماتيك وممكن تكون خليجى كمان لانى اعرف ان سعر السيارات الخليجية فى مصر اقل بكتير من السيارت لدى الوكيل عاوز اعرف سعر مانويل كام واتوماتيك كام وادفع مقدم كام بس انا لااملك الا 20000 جنية وممكن ادفع قسط لغلاية 1700 جنية كل شهر ومش مهم مدة التقسيط مع العلم انى موظف قطاع خاص ومرتبى معقول ومعى خطاب من الشركة بمفرادات الراتب .
ارجو الرد سريعا حتى لايطير منى مبلغ المقدم .
مع خالص الشكر
سعر المانيوال 95000
المقدم=23000
القسط=1750
على 60شهر

موضوع مغلق