العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق > الأجازات و السفر

قديم 07-06-2012, 11:06 AM
elnopy2005 elnopy2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عمر الصياد
التخصص العملى: مهندس كومبيوتر
هواياتي: صيد الاسماك

elnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to all
افتراضي رد: صور رحلات فريق عمر الصياد-رحلات تسقيط من المكس مع الدرافيل 4/6/2012

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عمار مشاهدة المشاركة

بسم الله ما شاء الله ايه الحلاوة دى والله انا نفسى اطلع طلعة تسقيط من زمان بس مش عارف ازاى
انا عندى ماكينة وبوصه 4.5 متر اعتقد دى مش هتنفع فى التسقيط ياريت يا استاذ عمر تفيدنى فى الموضوع ده وهل كل رحلات التسقيط اللى تبعك بتكون من المكس ولا فيه مناطق تانية فى اسكندرية.
اولا حضرتك تشرفنا فى الرحلة واحنا بنطلع رحلات صيد بلطى وساحل شمالى وتسقيط من المكس وبحرى وممكن تزورنا فى محلاتنا لتتعرف اكتر

قديم 07-06-2012, 03:49 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور رحلات فريق عمر الصياد-رحلات تسقيط من المكس مع الدرافيل 4/6/2012

رائع جدا ومجهود رائع انا برده من اسكندريه بس بصطاد من عند القلعه بعد ساعتين او ثلاث ساعات سعات مش بصطاد وسعات بصطاد نم نم ووحده بس كمان ونفسى فعلا انى اركب مركب واصطاد من الامام بس بخاف من المراكب عشان مره ركبت واحد وقعت منه بس كام مركب فى مصيف وسترها الله الحمدلله

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 09-06-2012, 10:34 AM
elnopy2005 elnopy2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عمر الصياد
التخصص العملى: مهندس كومبيوتر
هواياتي: صيد الاسماك

elnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to all
عاجل رد: صور رحلات فريق عمر الصياد-رحلات تسقيط من المكس مع الدرافيل 4/6/2012

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد اشرف مشاهدة المشاركة

رائع جدا ومجهود رائع انا برده من اسكندريه بس بصطاد من عند القلعه بعد ساعتين او ثلاث ساعات سعات مش بصطاد وسعات بصطاد نم نم ووحده بس كمان ونفسى فعلا انى اركب مركب واصطاد من الامام بس بخاف من المراكب عشان مره ركبت واحد وقعت منه بس كام مركب فى مصيف وسترها الله الحمدلله
ياباشا انسى موضوع السمك الصغير داه وتانى حاجة انت بتستمتع بالصيد من على المركب وانسى موضوع الدوخة عشان هناك دواء مخصوص للدوخة
وانت من اسكندرية كمان ممكن تشرفنى وانا اشرحلك الموضوع كله