العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 15-07-2011, 02:27 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيا سيفيا مشاهدة المشاركة

الاستاذ/ الفاضل دكتـــور تامر...
بعد التحيه ...
من فضلك لو تكرمت انا معايا كيا سيفيا مو 2000 بحاله جيده جدا ومافيش منها اى مشاكل عايز احدث فقط ليس الا بموديل احدث.
فرجاء شخصى اخوى من حضرتك ترشح لى بعض الموديلات فى حدود مبلغ 70000 جم سواء كان مستعمل او زيرو .
وتقبل تحياتى ...
نيسان صنى مو2008 -2009 مانيوال
لانسر مو2007 مانيوال
أوكتافيا أيه4 مو2004
ميجان 2007
سبيرانزا m11 زيرو
رينو لوجان كاملة زيرو
بريليانس frv زيرو

قديم 15-07-2011, 03:10 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute

الاستاذ / الفاضل د . تامــــــر
بعد التحيه ....
شكرا جزيلا لحضرتك على مرورك الكريم و تفضلك بالــــــــرد..
وتقبل تحياتى
قديم 23-07-2011, 11:21 AM
هبة عمر هبة عمر غير متواجد حالياً

هبة عمر is on a distinguished road

لو سمحت يا د. تامر انا عايزة اعرف سعر مازدا 323 موديل 82 بيج موتور استيراد عفشة مجددة اساسيات سليمة لم ترش دواخل رش خارجي فقط بطارية جديدة كاوتش جديد لم تتغير الرفارف اول يد باسم مالكها الحالة جيدة جدا رخصة حتى 8/2012صاحبها عايز 20000جنيه......هل هذا سعرها ام غالية وياريت تقولي اخرها كام من واقع خبرتك ---وياريت بسرعة .
قديم 23-07-2011, 12:35 PM
Maximal Maximal غير متواجد حالياً

Maximal is on a distinguished road

لو سمحت يا د تامر انا كنت عاوز اعرف اسعار العربيتين دول و في منهم مستعمل و لا لا
Seat Ibiza 1994
Volkswagen Polo 1996
طبعا حالة جيدة
و هلاقى منهم مستعمل بسهولة و لا صعب
و شكرا مقدما
قديم 24-07-2011, 02:26 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maximal مشاهدة المشاركة

لو سمحت يا د تامر انا كنت عاوز اعرف اسعار العربيتين دول و في منهم مستعمل و لا لا
Seat Ibiza 1994
Volkswagen Polo 1996
طبعا حالة جيدة
و هلاقى منهم مستعمل بسهولة و لا صعب
و شكرا مقدما
الابيزا 25000
البولو 27000
يوجد منهم مستعمل متوفر

موضوع مغلق