العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 19-11-2010, 10:38 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للبيع عدد 25 عربيه فيراري ... 2 بورش .. 3 لامبو ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

وكمان عنده اتنين اف 40
واحده عليها استيكر علي الزجاج و التانيه مش عليها
دخلت اتفرجت عليهم الاتنين
عموما ممكن نهز التمن شويه علشان خاطرك يا سامح باشا و علشان انت اللي داخل في البيعه من اولها
الظاهر كده انه عارض العربيات المكرره
هو عنده عربيات اكتر من كده بكتير ... هو بس عارض اللي عنده منها اتنين ... او اكتر
انت برضو لازم تعاين بنفسك و تشوف .. لحسن يطلع شايل لنفسه الكويسه و عارض التعبانه علشان يخلص منها ... اوعى تعتمد على الصور

انا ملياش مصلحه في البيعه
انا كنت معدي شفت الاعلان ... قلت فرصه اوكازين فيراري لازم اقول لاعضاء مصر موتورز
المهم بس كل واحد يختار عربيته و نتفق بدري بدري علشان لما نروح هناك نلخص مره واحده
يعني اللي يختار عربيه الاول محدش يدخل عليه
وانا من الاول اهه .. حاجز التيستاروسا

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 19-11-2010, 11:27 PM
الصورة الرمزية samehsaeed
samehsaeed samehsaeed غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير إلى الله
التخصص العملى: مبرمج دوت نت
هواياتي: القرآة والتعلم

samehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of lightsamehsaeed is a glorious beacon of light

FL ASHCar
آسف أصلي حاسس إني نسيت الكلام خلاص والتعبيرات كلها دخلت في بعضها وحاسس إني عايز أعيط ، أنا عايز أعيط إهئ إهي إهي إهئ.
سوءال بسيط كده يا جماعة الخير هو سلطان
بروناي ده ما نفسهوش يتبنى حد ؟

اللهم إنك عفو كريم تحب العفو فاعف عنّا

قديم 19-11-2010, 11:54 PM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute

تسلم ايدك يا سامح باشا على الموضوع الجميل ده بس لي عندك سؤال يعني اذا كان ليك دلال على جناب السلطان و بما ان العربيات دي ما مشيتش يعني ممكن يكون عنده نقص فى السواقين ما تشوف لو محتاج سواقين انا مستعد و ببلاش كمان بس اسوق الحاجات دي

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 20-11-2010, 12:54 AM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

خلاص نقول على عربيتك ماتيكسا ديابلو و عربتي ماتيسكا كاونتاش ...
المهم نبيع ..
وبعد كده ربك يسهل نبقى نشوف براحتنا حنعمل ايه في الملايين دي كلها
خلاص وانا موافق و اوعدك اول حاجه هعملها بعد العربيه الجديده اشترى شقه فى القاهره جنب منك و اهو نباء جران و انت كمان تاخد برده جنبى شقه فى العجمى و نصيف مع بعض باء و بعد كده افكر فى مشروع حلو كده اعمله يله بينا جبت العلامات ول لسه

كريم على
قديم 20-11-2010, 12:59 AM
kokowawa1970 kokowawa1970 غير متواجد حالياً

kokowawa1970 is on a distinguished road

انا شارى كلهم هههههههه