العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 03-04-2010, 04:04 AM
william frances william frances غير متواجد حالياً

william frances will become famous soon enoughwilliam frances will become famous soon enough
افتراضي رد: mp3 الولاعه

مساء الفل يا زعيم
انا عندى بردوا نفس مشكلتك بس بطريقه تانيه و هى انى مش عارف اسمع صوت نقى و واضح. الكاسيت اللى عندى رودستار معفن و غبى و بشغل عليه mp3 و الصوت زباله برضوا المهم متهيالى كده ان الحل الوحيد انك تجيب كاسيت محترم ptmnlo123per192
قديم 03-04-2010, 05:38 PM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
افتراضي رد: mp3 الولاعه

السلام عليكم
للاسف mp3الولاعه مش ظابط معايا وبفكر ابيع الكاسيت اللى عندى واجيب كاسيت فلاشه علطول
معروض عليا راديو fm جديد بفلاشه وميمورى ب 85 ج وتانى كاسيت جديد اسمه gm او فيه gm مش متاكد بفلاشه وميمورى ب 125 ج 1000 وات وبريموت وهل كل كاسيت فلاشه فيه محطات الراديو ام مش شرط يكون فيه راديو
وهل يوجد انواع اخرى ما هى وما اسعارها
ولكم جزيل الشكر ومتابع ومستنى ردودكم القيمه
قديم 05-04-2010, 01:21 AM
الصورة الرمزية mahdyez
mahdyez mahdyez غير متواجد حالياً
من انا؟: mahdy
التخصص العملى: -0105208285 - teacher of math
هواياتي: net -go to club

mahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to beholdmahdyez is a splendid one to behold
افتراضي رد: mp3 الولاعه هل له حل ام لا ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة king mimo20 مشاهدة المشاركة

الافضل انك تجيب الشريط اللى بيتوصل بالتليفون
انا مش فاهم المقصود شريط يتوصل على التليفون وفى اعضاء بيقولوا شريط بسلك ممكن حد يشرحلى مالمقصود بذلك وان كان هناك صور يكون افضل

صور لمساجد من مختلف البلاد
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=180
توقيع بالفلاش لمن يحب
http://www.masrmotors.com/vb/album.php?albumid=241
قديم 06-04-2010, 06:58 PM

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
افتراضي رد: mp3 الولاعه هل له حل ام لا ؟

يوجد هذا الشريط فى محلات الموبايلات قوله عاوز شريط ام بي ثري ( 5الى 10 ج تقريبا )
ده بتحطه فى الكاسيت مكان الشريط والجاك الاخر بيركب فى mp3 او mp4 او لو عاوز تركبه ع التلفون برده من محل الموبايلات فوله عاوز الوصله بتاعة الشريط اللى تشتغل على نوع تلفونك وربنا يوفقك باذن الله
** ملحوظتى انا شخصيا ان جودته مش كويسه انا جربت 3 منهم اللى بيفصل ومنهم اللى بيتكتك وهو شغال **
mp3 الولاعه بيفصل عندى والعربية ماشية فكرت فى حلين
1- ابيع الكاسيت بتاعى واجيب كاسيت فلاشه جاهز فى نوعين راديو اف ام فلاشه ب 90 ج // وواحد ب 125 ج مكتوب عليه 1000 وات
2 واحد قالى فى جهاز بيركب ع الكاسيت العادى يحوله لفلاشه وكمان بريموت وقالى ب 60 ج
ارجو الافاده
قديم 06-04-2010, 11:13 PM

mp3 الولاعه فشل معايا وارجو افادتى فى كاسيت فلاشة

بعد ما mp3الولاعه تاكد فشله معايا
حابب اعرض عليكم فكرتين

1- اجيب كونفيرت يحول الكاسيت العادى اللى عندى الى فلاشه وده هيكلفنى 60 ج
2- اجيب راديو اف ام بفلاشه ب 125 ج وفى منه ب 90 ج (( ارجو ذكر انواع كاسيتات الفلاشه الجيده وبسعر وسط ))
وما هو الامثل عمليا اشكركم ومستنى ردودكم القيمه فى اقرب وقت